Icerige atla
Extraloob

SRO mazi...

· 27 Yanıt · 2.5K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
C
ChaOs ⭐ 19y
#21
oyuna ılk başladıgımda ben aynı bı kac arkadas gıbı skill nedır bılmedıgım ıcın 10 lvl e kadar skıllsız kasmıstım sonra bı arkadas açmıştı skıllerı Confused
ilk başladıgım gunlerde bot kullananalara kufur ederdım, ama sımdı kullanmayana sız manyakmısınız diorum Neutral
G
gokhan2413 ⭐ 19y
#22
bazıları super gercekten
ılk basladıgımda bende yatan kervanın mallarını almaya calısıyodum thıef olmadan gercı thıef ın ne oldugunu da bılmıyodum istesemde olamazdım bi de sos falan ne bilmiyoduk yanar döner falan diyoduk onlara 3-5k ya satıyoduk
_
#23
Ben 42 Lvl bi char kasmıştım int str karışık veriyodum bowcuydu cold el yakması vardı 6 tane skillin hepsi açıktı azcık bicheon azcık heuksal en çok ta pacheon azcık lightning acık fire en çokda cold Very Happy sonra oyunu öğrendim 73 lvl full int nuker kastım Very Happy
R
RoyalFlush ⭐ 19y
#24
black suiti çok severdim haalada seviyorum ve acemilik işte giyipte kasmaya gittiğimde her dk ölüyordum ve baya kızmıştım birine sorduğumda bu thief kıyafeti giyme demişti.........
_
_LeGraNd_ ⭐ 19y
#25
bende gecen yıl 64 sun bowu npcye satmıstım o zamanlar oyunu bılmıodm ondan zuahahhahahahhahahahhahah Mr. Green Mr. Green
_
#26
bende 18-19 lwl e kdr elle pot basmak gibi Wink ama o günler geride kaldı Very Happy

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: