Icerige atla
Extraloob

SRO kasma hakkında

· 10 Replies · 3.3K views
X
XER0 OP ⭐ 19y
#1
512 Mb Ram
Pentium4 3.00 ghz işlemci
Fx5200 ekran kartı

PC özelliklerim bu; Oyuna 400+ mb boş ram ile giriyorum (bütün programlar kapalı).
Oyun ağaç , çim vb vb fazla olduğu yerlerde kasmaya başlıyor. Bakıyorum kasarken 110 mb civarı boş ram var, boş ram miktarı 15-20 olsa diyecem ram yetmiyor ama yinede kasıyor . Anladım ki ekran kartı yetmiyor. Ekran kartını değişsem yeterli rahatlama sağlayabilir miyim ?Oyunu full ayar oynayacağım herşey açık olacak diye bir düşüncem de yok yeterki kasmasın 😜 Teleportlarda da sorunum yok. ne dersiniz ?
10 Replies
Q
Quadzeroa ⭐ 19y
#2
ben derimki:ram in yetersiz değil ama çok yeterlide değil benımde 512 ydi oyunda ışınlanmada falan kasıodu 256 daha taktım 768 oldu paşa gibi çift charda açıyorum kasma yok 2 char + msn + müzik + 3 tane i.exlo. açık kasmıyor düşün artık ^^
X
XER0 OP ⭐ 19y
#3
Işınlanma pcyi kasmıyor hatta pcnin en rahat olduğu zamanın ışınlanma olduğunu söyleyebilirim 😊 Biraz tuhaf ama öyle. Önerin için tşk 🍺
Ram 100 mb boş hep, istediği gibi çeksin işte rahat etsin ama 🙄
A
Abdulhamid ⭐ 18y
#4
😄 👍 ☕ WALLA BENIMDE AYNI DEDIGIN GIBI YAPIORDU 512 M RAM VARDI. 1 GB DAHA TAKTIRDIM 3 CHAR RAHAT ACIOR HIC KASMIOR +INTERNETE GREBILIOM+ MUZIK+MSN VS
HATTA 2 CHAR ACTIGIMDA BASKA OYUN DAHA ACABILIYORUM
X
XER0 OP ⭐ 19y
#5
Oha diyebilir miyim ? 😆 ben 2 clienti zor açıyorum :S
X
Xenas ⭐ 19y
#6
Tek char açacaksan Ram yeterli derim aynı pc bende var ekran kartını yükselttim eskisinden çok farklı oldu ama SRO oynamak için en az 256 ekran kartı 1GB Ram özellikli bir pc in olması gerekir ^^
X
XER0 OP ⭐ 19y
#7
512'lik bi kart takıcam 1-2 hafta içinde bakalım ne olacak 😁
X
Xenas ⭐ 19y
#8
512'lik bi kart takıcam 1-2 hafta içinde bakalım ne olacak 😁


Çok rahat oynarsın ☕
X
XER0 OP ⭐ 19y
#9
Bu arada sorunu çözdüm 😜 Kasanın içini açıp fanları temizledim. Bir daha oyuna girince hiç takılma vb falan yapmadı 🙄
X
Xenas ⭐ 19y
#10
Hayırlı olsun.. Geçmiş olsun ^^

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: