start a bastıgımda bu hata gelıyor acaba sebebini bilen varmı ''sory.failed to execute silkroad (error code2) Question Question Question Question
SRO ile Ilgili Sorularınız Buraya
· 110 Replies · 10K views 0 reading · Page 4 / 6
Replies
-Resim Silinmiş.
Oyunu orj. sideden indirdim 5 gundur hata veriyo Very Happy bi kuramadım
Oyunu orj. sideden indirdim 5 gundur hata veriyo Very Happy bi kuramadım
T
The_DifferenT
⭐ 19y
-Resim Silinmiş.
Oyunu orj. sideden indirdim 5 gundur hata veriyo Very Happy bi kuramadım
Client hata ile karşılaştı
Lütfen tekrar indirirniz diyo
R
RollsRoyce
⭐ 19y
-Resim Silinmiş.
Oyunu orj. sideden indirdim 5 gundur hata veriyo Very Happy bi kuramadım
oyunu kurarken www.silkroadonline.net acık bırak öle kur
hata vermez
:?!!! daha mantıklı bi acıklama yapacak olan var mı?
R
RollsRoyce
⭐ 19y
:?!!! daha mantıklı bi acıklama yapacak olan var mı?
walla kardes hep yardım istiyosun hem de yardımları begenmıyorsun
benımde böyle hata veriyodu oyunu kurarken silkroad sitesinin acık bırakarak kur eminim olacaktır
sen buna mantıksız diyorsan
sende mantık var mı diye düşünmek lazım
popcorn mısıra dwm
avrupa çarların da kılık değiştirme skilli varmı... geçen pwp yapıyorum adam bir dagger oluyor bi glavier anlamadım gitti???
T
The_DifferenT
⭐ 19y
avrupa çarların da kılık değiştirme skilli varmı... geçen pwp yapıyorum adam bir dagger oluyor bi glavier anlamadım gitti???
evet o bir skill dublicate skilin adı lvl 40 ta açılıyo rogue de
bende starta bastıımda sory failed to execute silkroad error code 2 hatasını alıyorum sorun nedir
N
NiGHTMaRe_
⭐ 19y
arkadaşlar ben silkroad ın yeni versiyonunun bütün partlarını rapishareden indirdim şimdi ne yapcam partları bir arayamı getircem ne yapcağımı yazarsanız sevinirim :?!!!
Partların hepsini çıkar .. biraraya getir. Wink
N
NiGHTMaRe_
⭐ 19y
çok saolasın
M
mert_mertcan
⭐ 19y
kardes ben ındırdım jason verdı adresden 10 patch dı hepsı bır arada ne ypıcamm da kurulcakkk yardım edınn lutfenn nere kurcam ne dıye kurcam entere basıom hec bısı oluyooo
N
NiGHTMaRe_
⭐ 19y
arkadaşlar ben bu legend 2 geldikten sonra çok dc yemeye başladım bunun sebebi ne olabilir bilen varsa açıklasın lütfen saygılarımla...
bunun sebebi gaymaxdan kaynaklanıyor çok lag var oyunda ondan detective
P
paffendorf
⭐ 19y
arkadaşlar ben bu ara hep soru isareti yiyorum . ekrankartı markam RADEON 9600 SERIES bi yardım lütfen napabilirim
I
I_RevenTon_I
⭐ 19y
Yhaa Start Gelıoo ID PW Yaıyorum IMAGE KODU Da yazıyorum Enterlıyorum Duruyo duruyor C9 Verio bastan kurdum olmadıı Lütfen yardım edın!!!!!!
U
uncontrolled
⭐ 19y
şimdi us la sen bu LİNK TE :http://www.extraloob.com/forums/viewtopic.php?f=101&t=16393 demişsin ya 80 cold , 80 bow ,
70 lyt , 70 fire peki ben fireyi 80 codu 70 yapsam ne farkeder çarda güç açısndan bi kayıp olurmu çünkü milletle kapışırken fire kullanmak isterim kale sawaşında sadece dedin gibi cold lazım olur o yüzden 80 yapmak mantıklı gelmedi bana kendi kulanım alanlarım açısndan ne dersin nasıl yapalım ?? cewap werirsenz sewinrm özel mesajda atabilrsnz Mr. Green Mr. Green perde perde mucX santam
70 lyt , 70 fire peki ben fireyi 80 codu 70 yapsam ne farkeder çarda güç açısndan bi kayıp olurmu çünkü milletle kapışırken fire kullanmak isterim kale sawaşında sadece dedin gibi cold lazım olur o yüzden 80 yapmak mantıklı gelmedi bana kendi kulanım alanlarım açısndan ne dersin nasıl yapalım ?? cewap werirsenz sewinrm özel mesajda atabilrsnz Mr. Green Mr. Green perde perde mucX santam
K
KaRa_pRiNCe
⭐ 19y
Yhaa Start Gelıoo ID PW Yaıyorum IMAGE KODU Da yazıyorum Enterlıyorum Duruyo duruyor C9 Verio bastan kurdum olmadıı Lütfen yardım edın!!!!!!
ya beyler kafayı yıyecem aynısı bende de oluyo c9 vermi giriyorum bu sefer de oyun sureklı donuyo ve bır sure sonra dc verıooo..Neden olabılır bır turlu anlamadım lutfen yardım edın.. acılllll..rıca edıorum ..sımdıden saolun.
Log in to write a reply.
Log In