sro ex oranının daha yüksek olması nasıl olurdu ?? adamlar yakında 120 lwl skill çıkarıcaklar biz hala50-60 lwldeyiz zaten 40 lwl den sonrasının kasılması tambir işkence 😐 işte herkes bu yüzden ecsroya hücum ediyor sizce sronun exp oranları yükselmelimi ❓
sro exp oranının daha yüksek olması nasıl olurdu ??
· 18 Yanıt · 3.4K görüntüleme 0 okuyor
18 Yanıt
iyi bir soru ama bence böyle fena deyil biliyorum eziyet cekiyoz lvl gecmek icin ama düsünsene yüksek exp olursa herkes lv 90 olur felan binevi iyi bineci kötü
bide az exp geliyor diye cogu kisi premium felan da aliyor ve bunlara cok para gidiyor malesef 😄
bide az exp geliyor diye cogu kisi premium felan da aliyor ve bunlara cok para gidiyor malesef 😄
M
Misproject
⭐ 19y
exp oranları ii.sen pre plus+tbot al 2 ayda 90 olursun full kasarsan
Bence düşürülmeli.. 40 günde 90 olunuyor.. Bir zevki kalmıyor.
150 level gelince göreceksiniz exp oranı nasıl 90'da adam 3 canavar kesiyor 0.01 geliyorsa 150 level'da nasıl olur bir tahmin edin...
O
Old School
⭐ 19y
Bence düşürülmeli.. 40 günde 90 olunuyor.. Bir zevki kalmıyor.
:?
sro ex oranının daha yüksek olması nasıl olurdu ?? adamlar yakında 120 lwl skill çıkarıcaklar biz hala50-60 lwldeyiz zaten 40 lwl den sonrasının kasılması tambir işkence 😐 işte herkes bu yüzden ecsroya hücum ediyor sizce sronun exp oranları yükselmelimi ❓
LoL
40Lv Den Sonrasımı İşkenceymiş.Sen Hic Car Kasmadın Heralde
120 lvlde ona göre görevler vardır merak etmeyin ayrıca bide şöle düşünün belki 120 lvl wizard la 10 günde 90 lvl çar kasbiliceksin + 90 dan sonrada 2 ay uğraşsan 120 olursun heralde
120 lvlde ona göre görevler vardır merak etmeyin ayrıca bide şöle düşünün belki 120 lvl wizard la 10 günde 90 lvl çar kasbiliceksin + 90 dan sonrada 2 ay uğraşsan 120 olursun heralde
Bu dediğini mantıklı buluyor musun ?
Silkroad'ta bir orantı var level ilerledikçe canavarlardan aldığın exp ve görev expleri azalıyor.60 Level görevinden %5 geliyorsa 120 level görevinden %1 gibi bir rakam gelecektir muhtemelen.
Tpl bile 80'den 90'a 2 ayda kasıyor sen 90'dan 120 level'a iki ayda kasabileceğine inanıyorsan yorum yok 😁
sro ex oranının daha yüksek olması nasıl olurdu ?? adamlar yakında 120 lwl skill çıkarıcaklar biz hala50-60 lwldeyiz zaten 40 lwl den sonrasının kasılması tambir işkence 😐 işte herkes bu yüzden ecsroya hücum ediyor sizce sronun exp oranları yükselmelimi ❓
yha sen hiç görev yapmadan kasıyon yhada güzel kasamıyon!
120 lvlde ona göre görevler vardır merak etmeyin ayrıca bide şöle düşünün belki 120 lvl wizard la 10 günde 90 lvl çar kasbiliceksin + 90 dan sonrada 2 ay uğraşsan 120 olursun heralde
Bu dediğini mantıklı buluyor musun ?
Silkroad'ta bir orantı var level ilerledikçe canavarlardan aldığın exp ve görev expleri azalıyor.60 Level görevinden %5 geliyorsa 120 level görevinden %1 gibi bir rakam gelecektir muhtemelen.
Tpl bile 80'den 90'a 2 ayda kasıyor sen 90'dan 120 level'a iki ayda kasabileceğine inanıyorsan yorum yok 😁
öle bi demişsinki sanki Tpl 80 den 90 a 2 ay kısa bi sürede kasıyo 2 ayda ben 0 dan 90 na çar kasarım ayrıca görevv konusu hariç diğer dediklerimde haklıyım 120 lvl bi wizarrd 0-90 10 günde kasamasada 20 30 günde kasar
Ben zaten 2 ayda 90 wizard kasaım demedim 90 lvl çar kasarım (çin int kassettim)
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
bide bişi sorcam Kemalist senin msn adresin bölemi ...kılınç[email protected] ??
sensen hani geçen yıl bana media pk2 yi msnden gönderdiydin ondda potları 90 tane üstüste koyabiliyodum bide üzüm pot alıp xlarge gibi kullanabiliyodum bana gene onu atabilirmisin sensen ?
iyi bir soru ama bence böyle fena deyil biliyorum eziyet cekiyoz lvl gecmek icin ama düsünsene yüksek exp olursa herkes lv 90 olur felan binevi iyi bineci kötü
bide az exp geliyor diye cogu kisi premium felan da aliyor ve bunlara cok para gidiyor malesef :D
okadar yüksek olamsın biraz daha yüksek olsa ii olurdu
_
_HaNNiBaL_
⭐ 19y
Bence düşürülmeli.. 40 günde 90 olunuyor.. Bir zevki kalmıyor.
Ama Adamlar 7/24 Bota Bırakıyor Bizim Öyle Bir İmkanımız yok 😈
C
cheng_xiao
⭐ 19y
exp oranında sorum yok bence
eğer zorlanıyorsan sp oranları değişsin 😊
90 olmakta bişey yok bide bunu farmı oluyor
eğer zorlanıyorsan sp oranları değişsin 😊
90 olmakta bişey yok bide bunu farmı oluyor
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap