Çok sıkıldım bu işten 2gündür giremiyorum rev6 da event mob maskesi vs. bişeyler yazmışlar nasıl kurtulcam bundan deli olucam ya tamda çıkmadan chardan maske düşürmüştüm 😠


update yaparsanız sorun olmaz.

update yaparsanız sorun olmaz.
okan abi yani sende zaten update yapmadan nasıl oyuna gireyim 😜
çözüm bulunamadı net de yavaş değil bir şey de indirmiyorum 2mbit internet ...
20dk deniyor sonra takılıyor max 30dk.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap