Icerige atla
Extraloob

Sro Client NODC 1.141 + (Memory Patch)

· 30 Yanıt · 8.0K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
B
BY_MiCRo ⭐ 19y
#21
çok tşkler
M
musser14 ⭐ 19y
#22
BUNA PARALI BOTLA GİREBİLİYOZ MU
_
#23
süper bir program saol extraokk
T
#24

yaw bebeto kafanmı iyi nerden dll satin alıyosun sen ya o parayı goren kendi basına dll yazar ztn senin işin hazıra konmak sen daha vb bile bilmiyosundur detective detective



bebeto denilen arkadaş 1 gr programlama bilgisi olmayan bir kişidir.

orda burda bulduğu kod editörleriyle anca dilini skinini vs değiştirip kendi egosunu tatmin eder..

Başka Bir Espriside Yoktur Bu Arkadaşımızın!



O Şifre Dediği Şeyde MD5 İle Açılmış, Bunu 5 Yaşındaki ' Hacker ' Veletler Bile Yapıyor..

Bir Kaç Kod Biliyorsada Şunlar Olabilir..

NextPage(), Exit(),$Title, $Font, $Color



Very Happy:D:D


_
_TeZcAn_ ⭐ 19y
#25
Tbotla Çalışıyomu Bu Client
D
DeSwa OP ⭐ 19y
#26

Tbotla Çalışıyomu Bu Client

elbette
I
#27
bebeto gücün yetiyorsa bnm programları hackle Cool
ama harbiden yaptıgın ayıp yaw. adam prg yapmış imzasını atmış altına sen de git onu değiştir.
aynısını sana yapsalar nasıl bir duygu içine girersin :?!!!
B
BeBeT0 ⭐ 19y
#28

bebeto gücün yetiyorsa bnm programları hackle Cool
ama harbiden yaptıgın ayıp yaw. adam prg yapmış imzasını atmış altına sen de git onu değiştir.
aynısını sana yapsalar nasıl bir duygu içine girersin :?!!!


Sen vb İle Yapıon Adam Autoit İle YApıo Arada DAglar Kadar FArk Var ayrıca imzasını koysun beni alakadar etmez themida ile koruma eklesin bişi yapsın yoksa hemen hacklenir bunlar sıfremece zaten bı acayıp zaten hacklıyomda ne oluyo abuk subuk kodları cıkıyor sonra ısın yoksa onların ıcınden codları bul pehh
M
mavialize ⭐ 19y
#29
Güzel iş ama... Senin gibi yapanlara kiddie diye bir lakap takıyorlar. Faydalıysan sorun yok! Bir yazılımı değiştirip üstüne kendi hakkını atmak ben yaptım demek iyi birşey değildir. Eğer bir yazılıp geliştiridiğinde ki inş. ileride yaparsın, birisi senin yazdığın şeyi değiştirip üstüne by x yazdığınad ne kadar kötü olduğunu anlayacaksın. Tabi şu da var bu olayı yapanlar exe' yi compile eden kişiler senden veya bu forumdan bihaberler. Kim kime dumduma yani 😊
B
BeBeT0 ⭐ 19y
#30

Güzel iş ama... Senin gibi yapanlara kiddie diye bir lakap takıyorlar. Faydalıysan sorun yok! Bir yazılımı değiştirip üstüne kendi hakkını atmak ben yaptım demek iyi birşey değildir. Eğer bir yazılıp geliştiridiğinde ki inş. ileride yaparsın, birisi senin yazdığın şeyi değiştirip üstüne by x yazdığınad ne kadar kötü olduğunu anlayacaksın. Tabi şu da var bu olayı yapanlar exe' yi compile eden kişiler senden veya bu forumdan bihaberler. Kim kime dumduma yani 😊


BEnim Amacım Kendi Adımı YAzıpta Tekrar YAyınlamak Degıl Calısma Prensıbını Ögrenmek Ve Nasıl Yapılmıs Onu Anlamak Ki Ögreniyim Bende Yapıyım Yoksa No Dc Client Yapmayı Bılıyorum Ama Bule Modifierler DAha iyi Oluyor

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: