Icerige atla
Extraloob

sro c7 hatası

· 21 Yanıt · 6.1K görüntüleme
D
DaRKWaTcH OP ⭐ 19y
#1
sro c7 hatası verıyor nasıl cozumlerız ... + serverlar crowded
21 Yanıt
D
DaRKWaTcH OP ⭐ 19y
#2
upupup
S
Stres ⭐ 18y
#3
eet bendede ayni sorun var suanda
O
Old School ⭐ 19y
#4
Ewet ya bune üst üste 2 kez oldu bide bunla uğraş
T
t3trat ⭐ 18y
#5
bendede var ya nasıl olucak bu böyle
S
#6
Evet aynen dc yedim, tekrar girerken C7 veriyor sürekli anlayamadım ben sanırım Joymax den kaynaklanıyor...
S
Stres ⭐ 18y
#7
Regarding Logging In Problem May 22, 2008
Hello. This is Silkroad Online.

There is a problem with logging in the game at the moment.

We will fix this problem as soon as possible.

We apologize for any inconvenience caused.

ingilizcem iyi değildur emme böyle bi duyuru var silkroad sitesinde belkide calisiyorlardir cekik gözlüler :d
S
#8
Bottan girmeyin arkadaşlar bottan çıktım c7 vermiyo şuan..
O
Old School ⭐ 19y
#9
yo gene aynı botsuzda c7
H
Helicopter ⭐ 18y
#10
Bot olmadığı halde ben de C7 hatası alıyorum...
S
Stres ⭐ 18y
#11
bence serverler restart yedi :d
S
Stres ⭐ 18y
#12
serverlist programina göre bütün serverler bosaldi 25-30 kisi var fakat hala c7 hatasi veriyor 😊
A
alpay29 ⭐ 19y
#13
hiç olmayacak yerde lagdan yattı...:(
E
Excrea ⭐ 19y
#14
c7 serverler le ilgili bi sorun loggin serverle alakali sanirsam herkezde ayni sorun war duzeltmelerini beklicez napalim 😊
A
alpay29 ⭐ 19y
#15
bir şey daha internet bağlantısı hiç bu kadar berbat olmamıştı.... asıl lag telekomdan... kaynaklanıyor....:(
S
Stres ⭐ 18y
#16
full oldu hala c7 benden baska alan yokmu c7 arkadaslar
O
Old School ⭐ 19y
#17
Bende alıyorum c7 de dc olmaz olaydım bi oldum bida girmiyor
H
Helicopter ⭐ 18y
#18
Tamamdır düzeldi 😉
_
#19
bendede var :S düzeliyor.1 kaç kez den,iyorum gene başlıyo inş. iran önce düzeltirler
S
Stres ⭐ 18y
#20
bende hala devam ediyor

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: