Hera Serwerinde Farm'a BaşLadım... 😊 _MyDoNoSe_ adLı charımı sattım Smdıkı hedefım 100 FF Wizz oLusturmak.. Bana En baştan beri destek çkan Enes Kardeşime burdan Sonsuz sevgiler We tabiki Sercan ;=)-- Buyrun SS Lere geçelim. :)
Arkadaşlar bi Fikirlerinizi Almak istiorum Char günde 10-12 Saat kadar kasılıor 94 Nuke tarafından.. Silver pRe-%100 Gold sp ticket ile 1 ay kadar bi sürede sizce ne kadar Sp kasablrm?
GünceL 😊 SP 85k Lv düşürüyorum en yakın zamanda ss eklenecek
PS:Sp Farm başLama 15 şubar Saati aklmda değil :) Bitiş: 15 Mart
SS Ler..
Bu arada Lv de düşürdük 😜
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
PS 2 : TicketLer açıLdı :D:D
Ayrıca 100 FF wizz-bard yapmak içn sizce ne kadar Sp yapmalıym :)
SpFarm-C4sinoR0yaL-EXL-Fikirleriniz-Güncel-18.02.perş-yeniSS
· 32 Yanıt · 2.5K görüntüleme 0 okuyor
32 Yanıt
resimler küçk
PS:hayırlı olsun
PS:hayırlı olsun
resimler küçk
PS:hayırlı olsun
saoL 😊
Yorum yokmu arkadaşlar?
M
MeraclituS
⭐ 19y
hayirli olsun
resimleri gorebilcegimiz boyutta duzeltirsen guzel olur
resimleri gorebilcegimiz boyutta duzeltirsen guzel olur
hayirli olsun
resimleri gorebilcegimiz boyutta duzeltirsen guzel olur
RESİMLER DÜZELDİ 🤤
hayırlı olsun bakalım 😜
hayırlı olsun bakalım :P
Teşekkür ediorum Güncell 😊 Sp: 47k
C
CheckPoint_
⭐ 17y
2M kas bence
2M kas bence
Abartıyı Gerçekten sevmıorum =( 700 K FF oluor + 100 e 0 Gap 200k sp kasılıor 200k sp cepte yani.. Düşüncem bu 2m sp yi haklı çkaracak bi nedenın warsa 2m sp yide göz önünde blundurabilrm
Hayırlı olsun.Fakat benim kafama takılan birşey var.Madem farm aşamasındasın Devil almandaki amacı çözemedim ben 😊 Bol Sp fazla Sabır diliyorum 👍
PS 2 : TicketLer açıLdı :D:D
Ayrıca 100 FF wizz-bard yapmak içn sizce ne kadar Sp yapmalıym :)
1.390.000-1.400.000 Sp arası ama garanti yap sen1.4m Sp yaparsan paşa paşa gider.
PS 2 : TicketLer açıLdı :D:D
Ayrıca 100 FF wizz-bard yapmak içn sizce ne kadar Sp yapmalıym :)
1.390.000-1.400.000 Sp arası ama garanti yap sen1.4m Sp yaparsan paşa paşa gider.
2 yorumun içn cok saol :=) dewil görüntüsünü seviorm bastıkça sabrımın tükeneceği yerde içm bi hoş oluo 😊 dewil SS leri almayıda sewıorum ayrıca 😉
Hayırlı olsun bencede 2m kasmadan bırakma,rahatlarsın sp farmla 9 gapla uğraşmassın 👍
2m sp zaten artar :S fazlasına grek yok die düşünüorum ama :S
1. resmi oyunda optiondan nickini silip çekip koysana.Masaüstü arkaplanı için güzel bir resim çünkü...
Rev6@Nivlamda hesapladım.
2.070.293 milyon skillpoint istiyor.Bir de 100 e kasarken 0 gapla kasacağın skillpoint=354,640k
Rev6@Nivlamda hesapladım.
2.070.293 milyon skillpoint istiyor.Bir de 100 e kasarken 0 gapla kasacağın skillpoint=354,640k
1 resmi oyunda optiondan nickini silip çekip koysana.Masaüstü arkaplanı için güzel bir resim çünkü...
Rev6@Nivlamda hesapladım.
2.070.293 milyon skillpoint istiyor.Bir de 100 e kasarken 0 gapla kasacağın skillpoint=354,640k
Teşekkürler yorum içn 😊
1m idealdir bence.
1m idealdir bence.
FullFarm olmaz en az 1.7m
zaten kasarkende 300k geliyor 0 gapla değilde 2 gapla kasabilirsin.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap