Icerige atla
Extraloob

SpFarm-C4sinoR0yaL-EXL-Fikirleriniz-Güncel-18.02.perş-yeniSS

· 32 Yanıt · 2.5K görüntüleme
A
ALpique OP ⭐ 17y
#1
Hera Serwerinde Farm'a BaşLadım... 😊 _MyDoNoSe_ adLı charımı sattım Smdıkı hedefım 100 FF Wizz oLusturmak.. Bana En baştan beri destek çkan Enes Kardeşime burdan Sonsuz sevgiler We tabiki Sercan ;=)-- Buyrun SS Lere geçelim. :)

Arkadaşlar bi Fikirlerinizi Almak istiorum Char günde 10-12 Saat kadar kasılıor 94 Nuke tarafından.. Silver pRe-%100 Gold sp ticket ile 1 ay kadar bi sürede sizce ne kadar Sp kasablrm?


GünceL 😊 SP 85k Lv düşürüyorum en yakın zamanda ss eklenecek

PS:Sp Farm başLama 15 şubar Saati aklmda değil :) Bitiş: 15 Mart

SS Ler..

Bu arada Lv de düşürdük 😜


- Resim Silinmiş.


- Resim Silinmiş.


- Resim Silinmiş.


- Resim Silinmiş.



- Resim Silinmiş.



PS 2 : TicketLer açıLdı :D:D

Ayrıca 100 FF wizz-bard yapmak içn sizce ne kadar Sp yapmalıym :)
32 Yanıt
F
Fahmlugat ⭐ 18y
#2
resimler küçk
PS:hayırlı olsun
A
ALpique OP ⭐ 17y
#3
resimler küçk
PS:hayırlı olsun


saoL 😊
A
ALpique OP ⭐ 17y
#4
Yorum yokmu arkadaşlar?
M
MeraclituS ⭐ 19y
#5
hayirli olsun

resimleri gorebilcegimiz boyutta duzeltirsen guzel olur
A
ALpique OP ⭐ 17y
#6
hayirli olsun

resimleri gorebilcegimiz boyutta duzeltirsen guzel olur



RESİMLER DÜZELDİ 🤤
C
cLonny ⭐ 18y
#7
hayırlı olsun bakalım 😜
A
ALpique OP ⭐ 17y
#8
hayırlı olsun bakalım :P


Teşekkür ediorum Güncell 😊 Sp: 47k
C
#9
2M kas bence
A
ALpique OP ⭐ 17y
#10
2M kas bence


Abartıyı Gerçekten sevmıorum =( 700 K FF oluor + 100 e 0 Gap 200k sp kasılıor 200k sp cepte yani.. Düşüncem bu 2m sp yi haklı çkaracak bi nedenın warsa 2m sp yide göz önünde blundurabilrm
F
Frequency ⭐ 18y
#11
Hayırlı olsun.Fakat benim kafama takılan birşey var.Madem farm aşamasındasın Devil almandaki amacı çözemedim ben 😊 Bol Sp fazla Sabır diliyorum 👍
F
Frequency ⭐ 18y
#12


PS 2 : TicketLer açıLdı :D:D

Ayrıca 100 FF wizz-bard yapmak içn sizce ne kadar Sp yapmalıym :)


1.390.000-1.400.000 Sp arası ama garanti yap sen1.4m Sp yaparsan paşa paşa gider.
A
ALpique OP ⭐ 17y
#13


PS 2 : TicketLer açıLdı :D:D

Ayrıca 100 FF wizz-bard yapmak içn sizce ne kadar Sp yapmalıym :)


1.390.000-1.400.000 Sp arası ama garanti yap sen1.4m Sp yaparsan paşa paşa gider.


2 yorumun içn cok saol :=) dewil görüntüsünü seviorm bastıkça sabrımın tükeneceği yerde içm bi hoş oluo 😊 dewil SS leri almayıda sewıorum ayrıca 😉
O
orhan09 ⭐ 17y
#14
Hayırlı olsun bencede 2m kasmadan bırakma,rahatlarsın sp farmla 9 gapla uğraşmassın 👍
A
ALpique OP ⭐ 17y
#15
2m sp zaten artar :S fazlasına grek yok die düşünüorum ama :S
L
LadyBow ⭐ 18y
#16
1. resmi oyunda optiondan nickini silip çekip koysana.Masaüstü arkaplanı için güzel bir resim çünkü...

Rev6@Nivlamda hesapladım.
2.070.293 milyon skillpoint istiyor.Bir de 100 e kasarken 0 gapla kasacağın skillpoint=354,640k
A
ALpique OP ⭐ 17y
#17
1 resmi oyunda optiondan nickini silip çekip koysana.Masaüstü arkaplanı için güzel bir resim çünkü...

Rev6@Nivlamda hesapladım.
2.070.293 milyon skillpoint istiyor.Bir de 100 e kasarken 0 gapla kasacağın skillpoint=354,640k


Teşekkürler yorum içn 😊
D
Darwell ⭐ 19y
#18
1m idealdir bence.
L
LadyBow ⭐ 18y
#19
1m idealdir bence.

FullFarm olmaz en az 1.7m
D
Darwell ⭐ 19y
#20
zaten kasarkende 300k geliyor 0 gapla değilde 2 gapla kasabilirsin.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: