Ewet arkdasLAr sitede cok spam yaratiLiyor buda üyLerin post kasmasi demektir...
bence soL tarafta yazan Post yazisini siLeLim onun yerine Forumda ne kadar onLine oLdugu süre yazsin ...
yani oradan beLLi oLur kimin ne kadar iLgiLendigi faLan postLari siLsek hem spamda kaLKar benim bir önerim siz ne diyorsunuz Question popcorn
Spam....
· 15 Replies · 1.9K views 0 reading
15 Replies
harıka ustu fıkır bencede super olur
herkes post kascam die her gorduklerli konuya sacma sapan seyler yaziolaar tabi herkes genellemesi ynlis oldu bazilari
herkes post kascam die her gorduklerli konuya sacma sapan seyler yaziolaar tabi herkes genellemesi ynlis oldu bazilari
iste bu yüzden bende bu konuyu actim her Topic aLitinda 20 sayfa var herkez aynisini yaziyor... nedenmi?kimse topicLeri dogru durus bastan asa okumuyo cünkü hep aynisi yaziyo biri okumassa 2 ci okumaz 3,sü okumazsa ....
herkez okusa spam de oLmas post kasma da kaLkar hem tertemiz süper topicLEr cikar ortaya kahvekeyfi
Ewet arkdasLAr sitede cok spam yaratiLiyor buda üyLerin post kasmasi demektir...
bence soL tarafta yazan Post yazisini siLeLim onun yerine Forumda ne kadar onLine oLdugu süre yazsin ...
yani oradan beLLi oLur kimin ne kadar iLgiLendigi faLan postLari siLsek hem spamda kaLKar benim bir önerim siz ne diyorsunuz Question popcorn
Katılıyorum ! bu konuya bile " asdf " diyen cıkabilir ! Very Happy aktif lik derecesini gösteren bir gif olursa ii olur Very Happy
defalarca konusuldu ama onların ardı gelmiyor
defalarca konusuldu ama onların ardı gelmiyor
tekrar hogeLdin Twisted Evil Mr. Green extraokk extraokk extraokk
hoşbulduk Laughing gitmemiştim ama olsun Twisted Evil
bencede güzel bir fikir kim ne kadar online olursa o fourmla ilgilendiği daha çok belşi olur
cok dogru mkmmel fikir
bole bisey yapilabilirmi bilmiyorum ama fena bir fikir degil.post sayisi yerine yapilan paylasimlara baskalarinin werdigi puanlar yazsa herkez elinden geldigince paylasim yapmaya calisir ama suanda sacma sapan her topice gereksiz yorumlar yapanlarda oluyor
bende katılıyorum ben zaten 7/24 burdayım
bi newı uzay kılıcı Very Happy
bole bisey yapilabilirmi bilmiyorum ama fena bir fikir degil.post sayisi yerine yapilan paylasimlara baskalarinin werdigi puanlar yazsa herkez elinden geldigince paylasim yapmaya calisir ama suanda sacma sapan her topice gereksiz yorumlar yapanlarda oluyor
fikir güzel adamlar . koyup bırakıyo Evil or Very Mad
excelent idea ! Surprised Harika olur bu Lib.Okumadan saçma yazılan cevaplara >son<
Log in to write a reply.
Log In