Icerige atla
Extraloob

Spam....

· 15 Replies · 1.9K views
L
LibLibi OP ⭐ 19y
#1
Ewet arkdasLAr sitede cok spam yaratiLiyor buda üyLerin post kasmasi demektir...
bence soL tarafta yazan Post yazisini siLeLim onun yerine Forumda ne kadar onLine oLdugu süre yazsin ...
yani oradan beLLi oLur kimin ne kadar iLgiLendigi faLan postLari siLsek hem spamda kaLKar benim bir önerim siz ne diyorsunuz Question popcorn
15 Replies
N
Nervous_ ⭐ 19y
#2
harıka ustu fıkır bencede super olur
M
MakmeN ⭐ 19y
#3
herkes post kascam die her gorduklerli konuya sacma sapan seyler yaziolaar tabi herkes genellemesi ynlis oldu bazilari
L
LibLibi OP ⭐ 19y
#4

herkes post kascam die her gorduklerli konuya sacma sapan seyler yaziolaar tabi herkes genellemesi ynlis oldu bazilari

iste bu yüzden bende bu konuyu actim her Topic aLitinda 20 sayfa var herkez aynisini yaziyor... nedenmi?kimse topicLeri dogru durus bastan asa okumuyo cünkü hep aynisi yaziyo biri okumassa 2 ci okumaz 3,sü okumazsa ....
herkez okusa spam de oLmas post kasma da kaLkar hem tertemiz süper topicLEr cikar ortaya kahvekeyfi
T
TanerUNER ⭐ 19y
#5

Ewet arkdasLAr sitede cok spam yaratiLiyor buda üyLerin post kasmasi demektir...
bence soL tarafta yazan Post yazisini siLeLim onun yerine Forumda ne kadar onLine oLdugu süre yazsin ...
yani oradan beLLi oLur kimin ne kadar iLgiLendigi faLan postLari siLsek hem spamda kaLKar benim bir önerim siz ne diyorsunuz Question popcorn

Katılıyorum ! bu konuya bile " asdf " diyen cıkabilir ! Very Happy aktif lik derecesini gösteren bir gif olursa ii olur Very Happy
P
pfffffff ⭐ 19y
#6
defalarca konusuldu ama onların ardı gelmiyor
L
LibLibi OP ⭐ 19y
#7

defalarca konusuldu ama onların ardı gelmiyor

tekrar hogeLdin Twisted Evil Mr. Green extraokk extraokk extraokk
P
pfffffff ⭐ 19y
#8
hoşbulduk Laughing gitmemiştim ama olsun Twisted Evil
_
_CaspeR_ ⭐ 19y
#9
bencede güzel bir fikir kim ne kadar online olursa o fourmla ilgilendiği daha çok belşi olur
_
__PuSaT__ ⭐ 19y
#10
cok dogru mkmmel fikir
E
Excrea ⭐ 19y
#11
bole bisey yapilabilirmi bilmiyorum ama fena bir fikir degil.post sayisi yerine yapilan paylasimlara baskalarinin werdigi puanlar yazsa herkez elinden geldigince paylasim yapmaya calisir ama suanda sacma sapan her topice gereksiz yorumlar yapanlarda oluyor
O
os1 ⭐ 19y
#12
bende katılıyorum ben zaten 7/24 burdayım
L
Liu ⭐ 19y
#13
bi newı uzay kılıcı Very Happy

bole bisey yapilabilirmi bilmiyorum ama fena bir fikir degil.post sayisi yerine yapilan paylasimlara baskalarinin werdigi puanlar yazsa herkez elinden geldigince paylasim yapmaya calisir ama suanda sacma sapan her topice gereksiz yorumlar yapanlarda oluyor
V
V£N0M ⭐ 19y
#14
fikir güzel adamlar . koyup bırakıyo Evil or Very Mad
N
Nebula ⭐ 19y
#15
excelent idea ! Surprised Harika olur bu Lib.Okumadan saçma yazılan cevaplara >son<

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: