Merhabalar.
Bu oyun acayip manyaklaştı. 90 lvlde bir up için 3000 küsür sp isterken 96da bir up için 9000küsür istiyor. 6 lvlde 3e katlaması cidden hiç akıl karı değil. Eskisi gibi yavaş yavaş artsa çok daha mantıklı olurdu.
Umarım şu oyun artık paralı olurda bırakıp kurtuluruz.
SP saçmalığı
· 6 Yanıt · 1.4K görüntüleme 0 okuyor
6 Yanıt
_
_By_DaDaSsS_
⭐ 17y
Merhabalar.
Bu oyun acayip manyaklaştı. 90 lvlde bir up için 3000 küsür sp isterken 96da bir up için 9000küsür istiyor. 6 lvlde 3e katlaması cidden hiç akıl karı değil. Eskisi gibi yavaş yavaş artsa çok daha mantıklı olurdu.
Umarım şu oyun artık paralı olurda bırakıp kurtuluruz.
Keşke paralı olsa bi saniye oynamam.
Merhabalar.
Bu oyun acayip manyaklaştı. 90 lvlde bir up için 3000 küsür sp isterken 96da bir up için 9000küsür istiyor. 6 lvlde 3e katlaması cidden hiç akıl karı değil. Eskisi gibi yavaş yavaş artsa çok daha mantıklı olurdu.
Umarım şu oyun artık paralı olurda bırakıp kurtuluruz.
Keşke paralı olsa bi saniye oynamam.
Lvl 120den sonra SRO2 nin çıkacağını duydum. O da wow gibi paralı olacakmış. Joymaxta bu paraya açlık olduğu sürece en az 50 lira isterler diye tahmin ediyorum.
_
_By_DaDaSsS_
⭐ 17y
50 Lira bu oyun için coktur.
Ps: Asla ve asla tutulmaz.
Ps: Asla ve asla tutulmaz.
J
JustIceStorm
⭐ 16y
şuan bile parasız değil oyun server crowded oldugu için mecbur premium toplayıcı pet bot vs hep masraf paralı olsada birşeyi değiştirmez yani goldbotlardan kurtulmus oluruz sadece.
şuan bile parasız değil oyun server crowded oldugu için mecbur premium toplayıcı pet bot vs hep masraf paralı olsada birşeyi değiştirmez yani goldbotlardan kurtulmus oluruz sadece.
Bu konuda çok haklısın. Ama sitemimiz bile joymaxın oyuncuları hiç umursamadığının emaresi. Eğer zerre kadar umursamış olsa goldbotları swlerde görmüyor olurduk.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap