Icerige atla
Extraloob

SP FarM Bitiyor Son 500k SP(BiriLeri 120'yi Düşünüyor:)

· 36 Yanıt · 3.3K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
V
Viski OP ⭐ 18y
#21
Harbiden oha çok uğraşmışsın belli o kadar sp yapmak için
helal olsun (:

uraştım 1 hafta sora meyveleri toplamaya başlıcam 😆 🤤
Z
zStoney ⭐ 16y
#22
SENIN YANINA ARKADAS GELICEKSE BEN MALAZDA CHAR SATIYORUM HABERINIZ OLSN 81 ALAYI MAX ACILMAMAS SKIL YOK DRES SET VAR 900 K SP SI VAR XBOW DAGGER CLERIC CHAR SATILIK 70 TL SON FIYAT
V
Viski OP ⭐ 18y
#23
SENIN YANINA ARKADAS GELICEKSE BEN MALAZDA CHAR SATIYORUM HABERINIZ OLSN 81 ALAYI MAX ACILMAMAS SKIL YOK DRES SET VAR 900 K SP SI VAR XBOW DAGGER CLERIC CHAR SATILIK 70 TL SON FIYAT


yeri bura deil be bro 🎭
GOKHANCAN
GOKHANCAN ⭐ 17y
#24
ve insanoğlu bunuda yaptı 4m sp xD ben olsam bi 4 daha yaparım devam non stop çek bi 4 daha
V
Viski OP ⭐ 18y
#25
ve insanoğlu bunuda yaptı 4m sp xD ben olsam bi 4 daha yaparım devam non stop çek bi 4 daha


yok bro ne 1 sp eksik ne 1 sp fazla tam 4m sora direk skll up... 😉
L
LethaLKiss ⭐ 16y
#26
ve insanoğlu bunuda yaptı 4m sp xD ben olsam bi 4 daha yaparım devam non stop çek bi 4 daha


yok bro ne 1 sp eksik ne 1 sp fazla tam 4m sora direk skll up... ;)

hazır 120 düşünüosan (ki bu sp 120 e 0 gapla ff yapmaz kanımca) bi 140 düşünde 10m sp yap
sonra nese:
V
Viski OP ⭐ 18y
#27
ve insanoğlu bunuda yaptı 4m sp xD ben olsam bi 4 daha yaparım devam non stop çek bi 4 daha


yok bro ne 1 sp eksik ne 1 sp fazla tam 4m sora direk skll up... ;)

hazır 120 düşünüosan (ki bu sp 120 e 0 gapla ff yapmaz kanımca) bi 140 düşünde 10m sp yap
sonra nese:


0 gapsız 120 FF oluyor ben ona göre düşündümde yaptım zaten SP yi 👴
B
B7B ⭐ 16y
#28
Süper vallahi
L
LethaLKiss ⭐ 16y
#29


0 gapsız 120 FF oluyor ben ona göre düşündümde yaptım zaten SP yi 👴

hmm iimiş o zaman.. hLL oLsn 👍
V
Viski OP ⭐ 18y
#30


0 gapsız 120 FF oluyor ben ona göre düşündümde yaptım zaten SP yi 👴

hmm iimiş o zaman.. hLL oLsn 👍


tşekür ederim 😘
C
Chrysler ⭐ 16y
#31
bn 120k'da bozdum dayanamamıştım
N
#32
İnşallah sende 2m sp kasıp icraat yapamayanlardan olmazsın.
Bi icraat görürüz.
Başarılar . .
R
R2K ⭐ 16y
#33
ALLAH akıl fikir versin sana emi 😄 Ben 100k Sp kasıp başlarım.. Cavedede charı ff yaparım olur biter herzamanki taktik 😄
V
Viski OP ⭐ 18y
#34
ALLAH akıl fikir versin sana emi 😄 Ben 100k Sp kasıp başlarım.. Cavedede charı ff yaparım olur biter herzamanki taktik :D


NE GÜZEL en fazla kaç lv charın war peki 😆 😆
0
#35
super gayet uqrastırıcı bişe tbrk ederm
H
#36
gemidelerin sayısı nıye az

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: