Icerige atla
Extraloob

Sözlüğümüz açıldı :)

· 101 Yanıt · 7.0K görüntüleme · Sayfa 5 / 6
Yanıtlar
O
os1 ⭐ 19y
#81
ekip çalışması sonucu yeni terimlerimiz eklendi 🍺


arriba arriba andele andele nese:


Yüce Hamza 🙏
S
shneZee OP ⭐ 18y
#82
ekip çalışması sonucu yeni terimlerimiz eklendi 🍺


arriba arriba andele andele nese:

nese:
J
Josephine ⭐ 17y
#83
atarlıkentingiderli cocuğu aga 😆
Fazla lafa gerek yok.
S
shneZee OP ⭐ 18y
#84
atarlıkentingiderli cocuğu aga 😆
Fazla lafa gerek yok.

🤘
S
shneZee OP ⭐ 18y
#85
2.günü doldurmamıza az kalmışken şuan ki üye sayımız 37 hepinizi bekliyoruz 🍺
O
os1 ⭐ 19y
#86
Upy hamy
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#87
Upy hamy

summer2:
[ek #12654]
C
#88
Tospatan ile bende aranızdayım 🎅

Ps: anlamını bende bilmiyorum . Googlede araştırdım böyle birşey yok . Kurucusu benim. Herhangi bir anlamıda yok 😁
S
shneZee OP ⭐ 18y
#89
Tospatan ile bende aranızdayım 🎅

Ps: anlamını bende bilmiyorum . Googlede araştırdım böyle birşey yok . Kurucusu benim. Herhangi bir anlamıda yok 😁

tospaa tan 😆
C
#90
Tospatan ile bende aranızdayım 🎅

Ps: anlamını bende bilmiyorum . Googlede araştırdım böyle birşey yok . Kurucusu benim. Herhangi bir anlamıda yok 😁

tospaa tan 😆

Nerden nereye şimdi hacım makara: summer3:
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#91
Tospatan ile bende aranızdayım 🎅

Ps: anlamını bende bilmiyorum . Googlede araştırdım böyle birşey yok . Kurucusu benim. Herhangi bir anlamıda yok 😁


Nickine gurban makara:
[ek #12654]
M
Mirage ⭐ 19y
#92
Tospaa 😆
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#93
Güzel bir başlangıç oldu takılıyoruz kendi halimizde lakin halka açılmamız lazım makara:

Ps. Tek amacım up 😈
[ek #12654]
S
shneZee OP ⭐ 18y
#94
Güzel bir başlangıç oldu takılıyoruz kendi halimizde lakin halka açılmamız lazım makara:

Ps. Tek amacım up 😈

🤝
S
shneZee OP ⭐ 18y
#95
Güzel bir başlangıç oldu takılıyoruz kendi halimizde lakin halka açılmamız lazım makara:

Ps. Tek amacım up 😈
.NET
.NET ⭐ 19y
#96
üye sayısını arttırsak muhabbet sarıcak ama işte.. 😜
[F New]Solo Gitarist
S
shneZee OP ⭐ 18y
#97
üye sayısını arttırsak muhabbet sarıcak ama işte.. :P

:!!&%&!
C
Crisis ⭐ 19y
#98
Ortam ilk gün sardı takıldım,ikinci gün az girmeye basladım 3. gün tam bıraktım.Millet ilkokullu 🙄 daral:
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#99
Ortam ilk gün sardı takıldım,ikinci gün az girmeye basladım 3. gün tam bıraktım.Millet ilkokullu 🙄 daral:


Biz eğlencesine takılıyoruz valla hala da devam etmeye niyetim var , sende devam edersen memnun olurum hacım 🍺
[ek #12654]
C
Crisis ⭐ 19y
#100
Ortam ilk gün sardı takıldım,ikinci gün az girmeye basladım 3. gün tam bıraktım.Millet ilkokullu 🙄 daral:


Biz eğlencesine takılıyoruz valla hala da devam etmeye niyetim var , sende devam edersen memnun olurum hacım 🍺

muhabbet dönmüyoki. 🙄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: