arkadaslar bunla 4 kezdir soyuldum ne kadar format atsamda ne kadar portları kapatsamda bi türlü soyulmanın onune geçemedim lütfen bana bu konuda yardımcı olabilecek biri varsa yardım etsin bilgisayarımda msn bile yüklü dill sadece silkroadd ve sboot var Kaspersky kullanıyorum lisanslı
Soyulma hakkında yardım
· 5 Yanıt · 897 görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
ücretli keylog yemiş olabilirsin bi arkadaşımda olmuştu aynısı tam 7 kez format atmasına rağmen silinmedi virüs ,format atarken C ' yi ve D ' yi biçimlendirmeden sil sonra tekrar oluştur. virüs silinmesi lazım
malesef C/D hepsini formatladım
D
DeadlyHunt
⭐ 17y
portları kapattığına emin ol 👍 (modemine port kurmuş olabilir)
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap