


Bunlar sadece bir kaçı (pcde kayıtlı olanlar) eğer beğenilirse diğerlerinide paylaşırım. 😜



Sketch'ler fena hacım 😉Teşekkürler. 👍
Gerçekten çok güzeller 8)
Hoş duruyor fakat ne yazdığını anlayamadım 😁
ilki muhteşem 😘
çok hoşlar

müthiş ^^
graffiti yapmak sanattır. her babayiğidinde harcı değildir 😊 Can-ı Gönülden Tebrikler
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap