O
OttoMaNs_TR
⭐ 19y
3 seneden beri oynuyorum sadece bir kez som +2 16 level bow düştü kos koca 3 senede vede dediğiniz gibi farmla olsaydı ben bi adamımda 80e kadar 9 gap gittim sp ile alakası ben şuna kanaat getirdim saçma ama bot kullananlara çıkmıyo sp farm ile olsaydı benim üstümün full sosun +7 olması lazımdı Very Happy