arkdaşlar ve abıler bende ?????????sorunu var .soru işareti geıyor tamam a tıklyıorum start gelmıyor neden olabılr sılkroadın sıtesınede gırdım ama yınede olmadı .bişey daha solemek ıstıyorum ben sadece clıent ı ve media.pk2 yı ındırdım baska ındırılecek dosya varmı belkı o yuzden olabılrı
????????? sorunu var yardım edermısınız
· 3 Replies · 1.5K views 0 reading
3 Replies
sadece client ve media.pk2 mi ?
http://www.silkroadonline.net e login ol Download bölümünden Silkroad Setup ını indir.. 😉 yaklaşık 1 gb lik setup.
http://www.silkroadonline.net e login ol Download bölümünden Silkroad Setup ını indir.. 😉 yaklaşık 1 gb lik setup.
Log in to write a reply.
Log In