arkadaşlar bardak elimden kaydı ve klavyemin üstüne kola döküldü klavyemin hertarafı yapış yapış oldu şimdi çalışıyor sorun yok fakat ben bunu yıkasam bişey olurmu ❓
acil cevap pls ❗
~~Soru!~~
· 15 Yanıt · 1.5K görüntüleme 0 okuyor
15 Yanıt
nemli bir bez ile silmeni tavsiye ederim...
S
Streetwise
⭐ 19y
Klavye mi yıkıcaksın 😄 Arap sabunuyla yıka o zaman işi garantiye al 😄
Ps:Saçmala ne yıkamasından bassediyorsun.Yıkama 😄
Ps:Saçmala ne yıkamasından bassediyorsun.Yıkama 😄
nemli bir bez ile silmeni tavsiye ederim...
içide yapış yapış oldu içine giren pisliklerde çıkmıyor 🕵️
Klavye mi yıkıcaksın 😄 Arap sabunuyla yıka o zaman işi garantiye al 😄
Ps:Saçmala ne yıkamasından bassediyorsun.Yıkama :D
suyla bi foşurdatsam ❓ 😁
O zaman tek çaren tek tek tuşları sökerek temizlemek... tavsiyem 5 er 5er sök temizle tak yoksa yerlerini karıştırabilirsin... 😄
klavyenin tuşlarını çıkart sonra yıka 😉
Klavyeni istiyorsan oto yıkamaya ver , iyicene kurutup bir su damlacığı bile bırakmam diyorsan sorun olmaz 😉
ps : tt yi su bastı pcler yüzüyor suyun içinde. Aldık hepsini dışarı çıkartıp kuruttuk hiç bir sorun yok . Sadece dışarı çıkarttığımızda 2 tanesi çalınmış 😞
ps : tt yi su bastı pcler yüzüyor suyun içinde. Aldık hepsini dışarı çıkartıp kuruttuk hiç bir sorun yok . Sadece dışarı çıkarttığımızda 2 tanesi çalınmış 😞
Klavyeni istiyorsan oto yıkamaya ver , iyicene kurutup bir su damlacığı bile bırakmam diyorsan sorun olmaz 😉
ps : tt yi su bastı pcler yüzüyor suyun içinde. Aldık hepsini dışarı çıkartıp kuruttuk hiç bir sorun yok . Sadece dışarı çıkarttığımızda 2 tanesi çalınmış :(
çok trajıkomik bi durum hemen yıkıyorum teşekkürler kemalist 😉
ekran klavyesinden yazıyorum iyice bi foşurdattım kurumasını bekliycem inşallah çalışır 😄
denendi bütün tuşlar çalışıyor pırıl pırıl oldu klavye hepinize tavsiye ederim arasıra foşurdatın 😄
hepinize teşekkürler 😘
➡️ viewtopic.php?f=17&t=85964
hepinize teşekkürler 😘
➡️ viewtopic.php?f=17&t=85964
Sen klavyeye kola dökmüşsün adam notebook unu denize düşürmüş 😄 Pc bir geldi Tamir e içini bir açtım tuzlu su kurumuş tuzları kalmış 😊
Suyun bir zararı olmaz fakat bir damla bile kalmamalı kuruması çok önemli.
Suyun bir zararı olmaz fakat bir damla bile kalmamalı kuruması çok önemli.
+1453
En ufak bir nemin bile yol açacağı oksitlenme büyük sorunlara neden olur... ❗
ben klavyenin tuşarını biyere yazmıştım tuşları çıkarıp suya atmıştım sonra tertemiz bir klavye
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap