Icerige atla
Extraloob

Sonunda ilk +7

· 13 Replies · 2.0K views
M
melhmet OP ⭐ 18y
#1
plus bitmeden deneyeyim dedim..ilk gün olmadı ama bugün erdidemiral ın konularından biraz fikiraldım ve ilk 7 itemimi bastım..

" alt="" loading="lazy" style="max-width:100%;height:auto;border-radius:8px" />
13 Replies
C
cLonny ⭐ 18y
#2
plus bitmeden deneyeyim dedim..ilk gün olmadı ama bugün erdidemiral ın konularından biraz fikiraldım ve ilk 7 itemimi bastım..

" alt="" loading="lazy" style="max-width:100%;height:auto;border-radius:8px" />

banada sordun pmden ama gördüğün gibi birşey yokmuş dimi 😜 sadece deneyeceksin bunun başka çaresi yok. 1 tutmaz 2 tutmaz 3 tutar...
ps : tebrikler^^
M
melhmet OP ⭐ 18y
#3

banada sordun pmden ama gördüğün gibi birşey yokmuş dimi 😜 sadece deneyeceksin bunun başka çaresi yok. 1 tutmaz 2 tutmaz 3 tutar...
ps : tebrikler^^


aynen öyle oldu..1 olmadı 2 olmadı 3 de oldu 😄..teşekkürler
T
#4
tebrikler
C
ColdHeart ⭐ 17y
#5
tebrikler ben daha +5 basamıyorum bırak +5 i +4 basamıyorum siz nasıl +7 yapıyonuz ya 😊
L
Lrd ⭐ 17y
#6
hayırlı olsun dostum ^^ int bowa hastayım summer1:
M
melhmet OP ⭐ 18y
#7
hayırlı olsun dostum ^^ int bowa hastayım summer1:


skilleri bi fullesem güzel olurda daha eksiğim var..
L
Lrd ⭐ 17y
#8
hayırlı olsun dostum ^^ int bowa hastayım summer1:


skilleri bi fullesem güzel olurda daha eksiğim var..


oda olur zamanla problem değil 😘
M
M ' BiLGiN ⭐ 19y
#9
afiyet olsun :=) Tebrikerr 😎
W
WaTCHMaN ⭐ 19y
#10
benim silahın aynısı statları falan tek farkı crit benim ki 10 😁
M
melhmet OP ⭐ 18y
#11
konu varken bi şey danışayım...atagı biraz daha fazla olsun diye fire açtım iyimi olmuş yoksa light dahamı ideal olur int bow için
L
Lrd ⭐ 17y
#12
konu varken bi şey danışayım...atagı biraz daha fazla olsun diye fire açtım iyimi olmuş yoksa light dahamı ideal olur int bow için

fire daha iyidir en güzelini yapmışsın kardeşim hem defans bakımından artın olur ❤️
V
Viski ⭐ 18y
#13
Hayırlı olsun..

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: