Icerige atla
Extraloob

Son Pişmanlık

· 5 Yanıt · 1.1K görüntüleme
A
Avasin OP ⭐ 17y
#1
Çoğu zaman bir fayda sağlamaz.

Bkz: Son pişmanlık neye yarar herşeyin bedeli var olmadı yararrrrrr 😗
5 Yanıt
Y
Yukie ⭐ 19y
#2
Bknz. Pişman olacağın işe girişmek...
Bknz. Faydası olmayan tek masum duygu...
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#3
Yaptığın işten pişman olmayacaksın ki sonu gelmeyecek arkadaş !
[ek #12654]
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#4
Neye yarar.
J
Journalist ⭐ 19y
#5
Derin bir üzüntüye sebep olur.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: