A Avasin OP ⭐ 17y 16 yil once #1 Çoğu zaman bir fayda sağlamaz.Bkz: Son pişmanlık neye yarar herşeyin bedeli var olmadı yararrrrrr 😗 TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı +Q Yanıt Yaz Sil
Y Yukie ⭐ 19y 16 yil once #2 Bknz. Pişman olacağın işe girişmek...Bknz. Faydası olmayan tek masum duygu... TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
H hmzsnmz ⭐ 19y 16 yil once #3 Yaptığın işten pişman olmayacaksın ki sonu gelmeyecek arkadaş ! [ek #12654] TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
NoMoreLove ⭐ 18y 16 yil once #4 Neye yarar. TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
J Journalist ⭐ 19y 16 yil once #5 Derin bir üzüntüye sebep olur. TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil