Icerige atla
Extraloob

^^[_Sohbet_Odası_]^^

· 512 Replies · 24K views · Page 23 / 26
Replies
S
SnowFlake ⭐ 18y
#441
pratik mi yapıyorsunuz 😜 😆
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#442
Aaa Hülyacık Senmi burdaydın 😊
S
SnowFlake ⭐ 18y
#443
Aaa Hülya Senmi burdaydın :)

burda! 😜
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#444
AAA 😄
S
SnowFlake ⭐ 18y
#445
AAA :D

SAKIN!!! 😜 😁 😁 😁 😈
A
Audrey ⭐ 19y
#446
Aaa Hülya Senmi burdaydın :)

burda! :P

haha cık ı çıkartmış hemen 😁 😁 😁 😁
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#447
Olsun onun adı Hülyacık 😄 😆
S
SnowFlake ⭐ 18y
#448
Olsun onun adı Hülyacık 😄 😆

kanun öyle söylemiyor 😜
.NET
.NET ⭐ 19y
#449
Ya hyer topicte aynı şeyi y7azıyorum 😄
Kızdırmayın Hülya'yı 😁
[F New]Solo Gitarist
S
SnowFlake ⭐ 18y
#450
Ya her topicte aynı şeyi yazıyorum 😄
Kızdırmayın Hülya'yı 😁

+1905 😎 😆 😜 😁 😈 🎅(çok kaçtı:P)
.NET
.NET ⭐ 19y
#451
Çok değil de o +1905 beni bozdu acık 😈
[F New]Solo Gitarist
S
SnowFlake ⭐ 18y
#452
Çok değil de o +1905 beni bozdu acık 😈

1905 en sevdiğim rakamlardandır 😁 😈
Kızdırmayın Hülya'yı 😁
Bence de 😉 😜
X
XER0 ⭐ 19y
#453
sohbet odasına renk gelmiş bakıyorum ^_^
B
Buzzz ⭐ 18y
#454
Bende Geldim 😄
X
XER0 ⭐ 19y
#455
Herkesin Bayramını kutluyorum 😉
B
bahrey ⭐ 19y
#456
saol seninde bayramın kutlu olsun ^^
L
Leo Kenzo ⭐ 18y
#457
Büyüklerim varsa ellerinden öperim küçüklerimde sıraya geçin harçlık verem 😄 heytt bea nerde o eski bayramlar... Hepinizin bayramı kutlu olsun...
S
SnowFlake ⭐ 18y
#458
adem abi gel şuraya bize şeker dağıt 😁 🤤
X
Xanthos ⭐ 19y
#459
adem abi gel şuraya bize şeker dağıt 😁 🤤

bayramınız mübarek olsun. Büyüklerin ellerinden,küçüklerin gözlerinden öperim 😘
şekerim kalmadı, inşallah seneye dağıtırım 😁
S
SnowFlake ⭐ 18y
#460
adem abi gel şuraya bize şeker dağıt 😁 🤤

bayramınız mübarek olsun. Büyüklerin ellerinden,küçüklerin gözlerinden öperim 😘
şekerim kalmadı, inşallah seneye dağıtırım 😁

senin de bayramın mübarek olsun abim tekrardan^^
dağıtmazsan küserim 😜

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: