Icerige atla
Extraloob

softmod cok beklio :S

· 11 Replies · 951 views
C
c4b4L OP ⭐ 19y
#1
yaratiqa saldirdikdan sora beklio. kopege saldirana ßile saldirmio :S en yakınındakine deil uzaktakine saldirio butun yaratiklari pesine takıo :S geberip duruo sabahdan beri. exp %30 dan yukari cikmadi dha :S yardm pls
11 Replies
M
Matzeline ⭐ 19y
#2
Beleş buldunuzda şikayet ediyorsunuz dahala.
C
c4b4L OP ⭐ 19y
#3
bu bir $ikayet deildir yardm pls yazmisim iyi oku. kahvekeyfi
C
cekikgozlu ⭐ 19y
#4
keşke bot bende de calıssada öyle yavaş kassa...
ama beleş bot bende calısmadı maalesef...Bence şükret
C
c4b4L OP ⭐ 19y
#5

keşke bot bende de calıssada öyle yavaş kassa...
ama beleş bot bende calısmadı maalesef...Bence şükret


kerpelinin actiqi bi konu war 2. sayfada buyuk ihtimal . ox33.dll die bi dosya wermis. onu indir loaderin yanina at cali$ir extraokk bende de cali$mami$ti. umarim yardmci olmusumdur.
M
MakmeN ⭐ 19y
#6
bi laf wardir ''buldun da kıllısını istion'' die

senin durum o iste kasio iste daha ne istiosun yaw sende birazda daha dusuk lvllere birak olemden kassin illa gidip yuksek lvllere birakma
M
Matzeline ⭐ 19y
#7

bi laf wardir ''buldun da kıllısını istion'' die


Mr. Green Mr. Green
C
c4b4L OP ⭐ 19y
#8
bi soru sorduk yardim istedik matematik prblemine donustu. yardim istedik solemediqinz laf kalmadi yahu. agzimizi bozmayalim.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#9
Abartmayalım.com Wink

Soft Modu Kullanmıyorum. Ama Kullananlar Diyorki Quick Loop Seçeneğini İşaretlerse Daha Hızlı Kasar Wink
C
c4b4L OP ⭐ 19y
#10

Abartmayalım.com Wink

Soft Modu Kullanmıyorum. Ama Kullananlar Diyorki Quick Loop Seçeneğini İşaretlerse Daha Hızlı Kasar Wink



eyw kemalist harßiden hizlandi . derdime derman oldn extraokk extraokk
I
#11
ağlamayı bilmeyen gözler, gülmeyi de bilmez..

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: