yaratiqa saldirdikdan sora beklio. kopege saldirana ßile saldirmio :S en yakınındakine deil uzaktakine saldirio butun yaratiklari pesine takıo :S geberip duruo sabahdan beri. exp %30 dan yukari cikmadi dha :S yardm pls
softmod cok beklio :S
· 11 Replies · 951 views 0 reading
11 Replies
Beleş buldunuzda şikayet ediyorsunuz dahala.
bu bir $ikayet deildir yardm pls yazmisim iyi oku. kahvekeyfi
C
cekikgozlu
⭐ 19y
keşke bot bende de calıssada öyle yavaş kassa...
ama beleş bot bende calısmadı maalesef...Bence şükret
ama beleş bot bende calısmadı maalesef...Bence şükret
keşke bot bende de calıssada öyle yavaş kassa...
ama beleş bot bende calısmadı maalesef...Bence şükret
kerpelinin actiqi bi konu war 2. sayfada buyuk ihtimal . ox33.dll die bi dosya wermis. onu indir loaderin yanina at cali$ir extraokk bende de cali$mami$ti. umarim yardmci olmusumdur.
bi laf wardir ''buldun da kıllısını istion'' die
senin durum o iste kasio iste daha ne istiosun yaw sende birazda daha dusuk lvllere birak olemden kassin illa gidip yuksek lvllere birakma
senin durum o iste kasio iste daha ne istiosun yaw sende birazda daha dusuk lvllere birak olemden kassin illa gidip yuksek lvllere birakma
bi laf wardir ''buldun da kıllısını istion'' die
Mr. Green Mr. Green
bi soru sorduk yardim istedik matematik prblemine donustu. yardim istedik solemediqinz laf kalmadi yahu. agzimizi bozmayalim.
Abartmayalım.com Wink
Soft Modu Kullanmıyorum. Ama Kullananlar Diyorki Quick Loop Seçeneğini İşaretlerse Daha Hızlı Kasar Wink
Soft Modu Kullanmıyorum. Ama Kullananlar Diyorki Quick Loop Seçeneğini İşaretlerse Daha Hızlı Kasar Wink
Abartmayalım.com Wink
Soft Modu Kullanmıyorum. Ama Kullananlar Diyorki Quick Loop Seçeneğini İşaretlerse Daha Hızlı Kasar Wink
eyw kemalist harßiden hizlandi . derdime derman oldn extraokk extraokk
I
Ilker Cindik
⭐ 19y
ağlamayı bilmeyen gözler, gülmeyi de bilmez..
Log in to write a reply.
Log In