Kurdugunuz diyaloglarda lütfen terbiyenizi takınınız. :?!!!
Afedersin hangi konuda ? benim söylediğim birşey üzerine mi bunu yazdın ?
keyfine bak senin için yazılmadı o yazı Wink
Kurdugunuz diyaloglarda lütfen terbiyenizi takınınız. :?!!!
Afedersin hangi konuda ? benim söylediğim birşey üzerine mi bunu yazdın ?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap