Icerige atla
Extraloob

Softmod çıktımı? Cevap EVET! Fakat Periyodik zamanlarda!!!

· 23 Yanıt · 3.4K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
P
pfffffff ⭐ 19y
#21


Kurdugunuz diyaloglarda lütfen terbiyenizi takınınız. :?!!!



Afedersin hangi konuda ? benim söylediğim birşey üzerine mi bunu yazdın ?


keyfine bak senin için yazılmadı o yazı Wink
D
discogolf OP ⭐ 19y
#22
en sonunda aldım paralı kullanıcıyı Very Happy
yalnız Ip leri kontrol ediyorlarmış.. net cafeden bütün bilgisayarlarda açtık 10 bilgisayardan 2şer tane şu ana kadar ban olmadı ama aynı modemden açmış sayılıyoruz başka modemlerden farklı IP ler alırsınız dikkat edin.. aynı modemi kullanan neti paylaşan kullanıcılara sanırım ban olayı yok olsa biz çoktan banlanırdık Very Happy aynı modemi kullanmadığınız neti paylaşmadığınız Arkadaşınıza kıyak geçeyim derken dll dosyanızdan olabilirsiniz! Bence paylaşmayın!!
Ayrıca bir bilgisayardan yalnızca 2 tane açılıyor Sad 3. char açılırken c9 hatası veriyor..
ama powerlvl için gayet iyi 80 lik charı olanları peşine taktırsın ata bindirip europa charlarda pot basmasa bile ata anında basıor böylece zaman problemi ortadan kalkıyor Very Happy
B
bobby_ ⭐ 19y
#23
önceden traffic çok odluğundan bu sefer 2 ile sınırlı tutmuşlar multiclient i.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: