bazen softmod 2 client sınırı koyuyor! biraz bekleyin tekrar tüm charları açınca gidiyor? bu neden kaynaklanıyor genelde teleport olduktan sonra başlıyor bilen çözüm bulan var mı .. teşekkürler
softmod 2 client açma sınırı
· 1 Yanıt · 1.5K görüntüleme 0 okuyor
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap