beyler x33 sitesinden sm aldım ama hata veriyo napmam lazım dil hatası alıyorum
tıklayınca hata alıyorum böle sorna tam charı seciyorum dierak masa üstüne atıyor ??????????? yapıyo
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
bunları veriyo napsam olamdı lütfen açill yadım
Sm yardım lütfen
· 6 Replies · 1.1K views 0 reading
6 Replies
B
By_Sheytan
⭐ 19y
0x33.dll ve botun silk.dll dosyalarını aynı klosörün içne attınmı?
beyler x33 sitesinden sm aldım ama hata veriyo napmam lazım dil hatası alıyorum
tıklayınca hata alıyorum böle sorna tam charı seciyorum dierak masa üstüne atıyor ??????????? yapıyo
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
bunları veriyo napsam olamdı lütfen açill yadım
Arkadaşım Bot Klasöründeki Parmağı Çalıştır ve Loader Yapılandırma ayarLarını commandline=0 /18 0 1 bu şekilde yap sonra Loaderden Oyuna gir Kolay Gelsin extraokk
Silkroadın İçinde Bot Diye Bir Klasör Açacaksın . Oraya İsrobot 1.86 Ve Loaderı Atacaksın . İlk Önce Parmağı Çalıştırıp Sonrada Loaderı Çalıştıracaksın
Dediklerinizin aynısı yağıyom ama gene o hataları yağıyo anlamadım giti ya Embarassed
1,85 kur hatasız kasacaktır
Log in to write a reply.
Log In