Icerige atla
Extraloob

Sm yardım lütfen

· 6 Replies · 1.1K views
E
EFENDYY OP ⭐ 19y
#1
beyler x33 sitesinden sm aldım ama hata veriyo napmam lazım dil hatası alıyorum
tıklayınca hata alıyorum böle sorna tam charı seciyorum dierak masa üstüne atıyor ??????????? yapıyo
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
bunları veriyo napsam olamdı lütfen açill yadım
6 Replies
B
By_Sheytan ⭐ 19y
#2
0x33.dll ve botun silk.dll dosyalarını aynı klosörün içne attınmı?
S
SimplyOne ⭐ 19y
#3

beyler x33 sitesinden sm aldım ama hata veriyo napmam lazım dil hatası alıyorum
tıklayınca hata alıyorum böle sorna tam charı seciyorum dierak masa üstüne atıyor ??????????? yapıyo
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
bunları veriyo napsam olamdı lütfen açill yadım


Arkadaşım Bot Klasöründeki Parmağı Çalıştır ve Loader Yapılandırma ayarLarını commandline=0 /18 0 1 bu şekilde yap sonra Loaderden Oyuna gir Kolay Gelsin extraokk
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#4
Silkroadın İçinde Bot Diye Bir Klasör Açacaksın . Oraya İsrobot 1.86 Ve Loaderı Atacaksın . İlk Önce Parmağı Çalıştırıp Sonrada Loaderı Çalıştıracaksın
E
EFENDYY OP ⭐ 19y
#5
Dediklerinizin aynısı yağıyom ama gene o hataları yağıyo anlamadım giti ya Embarassed
H
hayabusa_ ⭐ 19y
#6
1,85 kur hatasız kasacaktır

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: