aşk acısı çekiyorsanız şiddetle tavsiye ederim. beyninizi uyuşturur hayatı unutursunuz 3-5 dakika.
bkz: psychosocial 🤘
slipknot
· 3 Replies · 1.1K views 0 reading
3 Replies
N
NighTwaLkeR
⭐ 19y
Bana göre,eziktir,sahne şovları abestir ancak bateristi gerçekten iyidir.Daha çok sinirli olunan zamanlarda dinlenmeli,insanın daha da gözü dönüyor.Bknz. 'Pain','Sick'..
Bass gitarist Paul Gray'i kaybetmişlerdir. Huzur içinde yatabilitesi yoktur ancak
bkz: İmanla paranın kimde olduğu belli olmaz.
bkz: Bilinemezcilik
bkz: İmanla paranın kimde olduğu belli olmaz.
bkz: Bilinemezcilik
Log in to write a reply.
Log In