Icerige atla
Extraloob

Slayt yapmayı bilen ?

· 15 Replies · 2.0K views
A
apple07 OP ⭐ 13y
#1
Arkadaşlar ödevim varda slayt yapmam gerekiyo yardımcı olabilicek varmı ?
15 Replies
A
apple07 OP ⭐ 13y
#2
yardımcı olucak yok mu ?
C
Crusade ⭐ 18y
#3
powerpoint ile yapiyoruz biz ama 😄
A
apple07 OP ⭐ 13y
#4
Bu mesaj Crusade rumuzlu uyeden alinti yapildi
powerpoint ile yapiyoruz biz ama :D


olsun ya ödev sonucta slayt tarzı olsunda 😊
CreddyTitans
#5
slaytindir yaz konuyla birlikte googleye kolay gelsin 😄
A
apple07 OP ⭐ 13y
#6
Arkadaşlar yarın vermem gerekde yapabilicek varmı slaytı ? resimler ve yazılar hazır.
K0mpedan
K0mpedan ⭐ 13y
#7
Milletin sınavı finali var ugraşacagını sanmıyorum bunla. Sende üşenmede yap p.pointten..
A
apple07 OP ⭐ 13y
#8
yapabilsem yaparımda bilmiyorum.
A
apple07 OP ⭐ 13y
#9
up
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#10
Bence öğrenmen için güzel bir fırsat 😊

[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
Special thx to Flexi
Slim Shady
Slim Shady ⭐ 14y
#11
İnternette anlatımı vardır bence pcde powerpoint olsa yapardım.
M
Minotoche ⭐ 17y
#12
öğrenmek 10 dakikanı almaz 😊
A
apple07 OP ⭐ 13y
#13
Ya bi yardımcı olun şunu bi halledeyimde yarın ilk işim öğrenmek olucak birisi yapamazmı 8 tane resim var sadece ?
K0mpedan
K0mpedan ⭐ 13y
#14
Foruma bakayim dedim aradan ne kadar geçmiş ben yazdığımdan beri. O sürede p.p yi birak word/exel ögrenirdin 😊
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#15
Slayt yapmayı ilk okul 5. sınıfta öğretiyorlar, benim lise 2. sınıfa kadar bilgisayarım olmadığı halde slayt yapmayı biliyordum. Zor birşey değil başarabilirsin.

[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: