Icerige atla
Extraloob

Sizce Yanan Sadece Atkı mı ? (Okan Abi )

· 9 Yanıt · 2.4K görüntüleme
M
Marinero OP ⭐ 19y
#1
Resim Her şeyi Anlatıyor..

9 Yanıt
C
C_Vitamine ⭐ 17y
#2
Hahahaha ^^ Tabi bilmiyorlar yenilgileri ^^


Ps:Galatasaray !
A
#3
anLamadım desem 😊
A
Avasin ⭐ 17y
#4
anLamadım desem :)


bende 😊
_
#5
TÜRK BAYRAGINI YAKIYOLAR GÖZLERİNİZİ ACINDA İYİ BAKIN.
A
Addicted ⭐ 19y
#6
Fenerbahçenin yaptığı şeyler gayet doğal geliyo bana artık..
T
The Black ⭐ 16y
#7
anLamadım desem :)


arkadaşım Beşiktaş ambleminin ortasında Türk Bayrğı var sence atkıyla birlikde ne yanıyor ??? soru:
X
Xanthos ⭐ 19y
#8
Resim Her şeyi Anlatıyor..

Fenerbahçe seyircisi asil seyirci,aristokrat seyirci,seçkin taraftar topluluğu... vs vs vs 🙄
A
#9
anLadım şimdi.. Cumhuriyetin üstüne cumhuriyet(?) kuran insanLar topLuLuğundan herşey bekLerim (:

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: