orama goma burama go
Sizce En İyi Espri?
· 29 Replies · 3.2K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
Hiç biri 🙄
Hepsi birbirinden kötü..
bendende bi tane berbat espiri
Form ye formda kal port ye portakal 😄
Form ye formda kal port ye portakal 😄
hepsi kötü
hepsi çok kötü k.bakma
Hiç biri 🙄
+1 :S
Hepsi Kötü
I
IronyOfFate
⭐ 17y
Benim Derman'ım Spi-Derman 😆
Log in to write a reply.
Log In