Sizce AKP kapanırmı,kapanmazmı?
sizce AKP...
· 20 Yanıt · 2.1K görüntüleme 0 okuyor
20 Yanıt
Ben kapanmasını istiyorum ama kapanmaz 😐
B
BlackLighT
⭐ 19y
soruyu yalnış sormuşun akp'nin kapatılmasını isteyenler ❓ bennnnn xD
şu ülkede akp den daha hayırlı parti yok. gerisi yalan palavra
Ben kapanmasını istiyorum ama kapanmaz :|
aynen
soruyu yalnış sormuşun akp'nin kapatılmasını isteyenler ❓ bennnnn xD
öyle deme hacım ortamı kızıştırmayalım bende MHP'liyim sadece anket bu böyle yorumlar yapmayın evet veya hayır diyin yeter 😉
Bu anketi açmandaki amacın nedir?
Bu forumun siyaset forumu olmadığını ne zaman anlayacaksınız çok merak ediyorum. :?!
Bu forumun siyaset forumu olmadığını ne zaman anlayacaksınız çok merak ediyorum. :?!
şu ülkede akp den daha hayırlı parti yok. gerisi yalan palavra
ii sen bi daha oy wer o zmn..
Ben kapanmasını istiyorum ama kapanmaz :|
+1907
Bu anketi açmandaki amacın nedir?
Bu forumun siyaset forumu olmadığını ne zaman anlayacaksınız çok merak ediyorum. :?!
ama Okan abi Türkiye'nin istatistiğini dökelim buraya dedi bende böyle bi anket düsündüm yanlıs düsündüysem kilitle 🙄
T
The_DifferenT
⭐ 19y
Kapanmaz bencede
T
Tony Montana
⭐ 18y
Ben kapanmasını istiyorum ama kapanmaz :|
+1966
L
Lord_Sniper
⭐ 18y
aynen kapanmaz :?!!!
J
JuNioRKinG
⭐ 19y
Keşke kapansa ama öyle bir durumdayız ki akp nerdeyse parti kapatma yasasını kaldıracak o kadar yüzsüzler ❗ :evil:
J
JuNioRKinG
⭐ 19y
Yani malesef kapanmaz :?
Keşke kapansa ama öyle bir durumdayız ki akp nerdeyse parti kapatma yasasını kaldıracak o kadar yüzsüzler ❗ :evil:
haklısınn 🙄
Şurda yorum yapanların ülke yönetiminden zerre kadar anladığı varsa eşşek gibi anırırım.
Bi düşünün bakalım:
> Pirinç niye tavan fiyat yaptı?
> 1 çuval kükürt geçen sene 14 ytl iken, bu sene neden 75 ytl ?
Siz uyuyun, adamların amacı zaten ülkede iç karışıklık çıkarmak, ülkeyi içten bölmek... Farkında değilsiniz siz bunların.Takmışsınız kafayı AKP kapansın.Adamların ekmeğine yağ sürüyosunuz. Eminimki daha içinizde oy bile kullanmayanlarınız gelmiş burda AKP kapansın diyosunuz !
Akp kapansın demeniz için önce oy kullanmış olmanız gerekiyor. O adamları oraya siz getirmediyseniz söz söylemeye de hakkınız yoktur. 15 yaşında çocuk geçmiş ülke yönetimini eleştiriyor, elinde lolipop kahrolsun R.Tayyip Erdoğan !
Komiksiniz siz,cidden komik.
Önce kendinizi geliştirin,madem ülkeyi yönetenleri beğenmiyorsunuz siz bişeyler yapın ülkeniz için.Okuyun,adam olun, onların yerini siz alın. ❗
Bi düşünün bakalım:
> Pirinç niye tavan fiyat yaptı?
> 1 çuval kükürt geçen sene 14 ytl iken, bu sene neden 75 ytl ?
Siz uyuyun, adamların amacı zaten ülkede iç karışıklık çıkarmak, ülkeyi içten bölmek... Farkında değilsiniz siz bunların.Takmışsınız kafayı AKP kapansın.Adamların ekmeğine yağ sürüyosunuz. Eminimki daha içinizde oy bile kullanmayanlarınız gelmiş burda AKP kapansın diyosunuz !
Akp kapansın demeniz için önce oy kullanmış olmanız gerekiyor. O adamları oraya siz getirmediyseniz söz söylemeye de hakkınız yoktur. 15 yaşında çocuk geçmiş ülke yönetimini eleştiriyor, elinde lolipop kahrolsun R.Tayyip Erdoğan !
Komiksiniz siz,cidden komik.
Önce kendinizi geliştirin,madem ülkeyi yönetenleri beğenmiyorsunuz siz bişeyler yapın ülkeniz için.Okuyun,adam olun, onların yerini siz alın. ❗
eeeeeee Arkadaşlar AKP Kapanırsa Elinize ne Geçicek Şuanki Halinize iyi Bakın Erdogan Başa Geçti Herşey Düzeldi Önceden Neydi şimdi Ne Olduk benim Başka bi Partiye Sözüm yok ama bişey Kapatılcaksa Bence Baykalın çenesi Kapanması Lazım Ortalıgı Karıştıran bu İnsan diye Geçinen Kişiliksiz Varlık Millet Basortü Olayını Kapatmaya çalışıyo Baykal Hayla o Konuya Dönüyo ve Ortalıgı iyice Karıştırıyo Kapancaksa Baykalın Cenesi Kapansın ?!!!!!!!
Şurda yorum yapanların ülke yönetiminden zerre kadar anladığı varsa eşşek gibi anırırım.
Bi düşünün bakalım:
> Pirinç niye tavan fiyat yaptı?
> 1 çuval kükürt geçen sene 14 ytl iken, bu sene neden 75 ytl ?
Siz uyuyun, adamların amacı zaten ülkede iç karışıklık çıkarmak, ülkeyi içten bölmek... Farkında değilsiniz siz bunların.Takmışsınız kafayı AKP kapansın.Adamların ekmeğine yağ sürüyosunuz. Eminimki daha içinizde oy bile kullanmayanlarınız gelmiş burda AKP kapansın diyosunuz !
Akp kapansın demeniz için önce oy kullanmış olmanız gerekiyor. O adamları oraya siz getirmediyseniz söz söylemeye de hakkınız yoktur. 15 yaşında çocuk geçmiş ülke yönetimini eleştiriyor, elinde lolipop kahrolsun R.Tayyip Erdoğan !
Komiksiniz siz,cidden komik.
Önce kendinizi geliştirin,madem ülkeyi yönetenleri beğenmiyorsunuz siz bişeyler yapın ülkeniz için.Okuyun,adam olun, onların yerini siz alın. ❗
Sana Katılıyorum ve Her Zamana Destekliyorum daha Neyin ne Oldugunu Bilmiyolar demin Yazdıgımdaki gibi Kapatılcaksa Baykalın Cenesi Kapatılsın ne Olursa ondan Olur adam bile Degil yaw yok AKP böle Yok şöle Kendisi AKP nin daha Piresi Olamaz Konuşuyo ve Şurdaki Yorum yazan Kişilerin % 99 daha 16 Yaşındaki çocuklar Lütfen Kardeşlerim siz Böle Yapmayınız Biraz Baknız AKP den önce Neydiniz şimdi biri çıkar orda AKP ülkemizi satıyo Kimsenin Bişey Sattıgı Yok yada AKP Halkın Parasını yiyo bunu iyi Bilinki her başa Gelen bunu Yapar bunu Erdoğanda Yapmış Olabilir ama AKP ve Erdoğan gibi Başbakan daha Gelmez ?!!!!!!!
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap