Bir tek Hilton'un ne zaman yapıldığını hatırlamıyorum :P
Aynen bro. :P
İzmirde kime sorsanız bilmez 😜
Bir tek Hilton'un ne zaman yapıldığını hatırlamıyorum :P
Aynen bro. :P

Izmir'in neresinde oturuyorsunuz ? ^^

bucanın neresinde?
Karşıyaka / Gümüşpala 😘
Ben 2 yıldır ızmırdeyım heralde ömrümde yemediğim kadar zeytin yağı yedim ve hastası oldum hafta 1 kere cay bardaqı iç dediler ve "gari" kelimesini sözlüğüme aldım 😁
Bende 3 yıl önce yazın Elazığ'daydım birkaç gün güzeldir Elazığ sevdim 😜
Ps : Perşembe günleri sokak cadde bomboş,tüm esnaflar kepenk indirmiş herkes Vadi'yi izliyor ^^
Bende 3 yıl önce yazın Elazığ'daydım birkaç gün güzeldir Elazığ sevdim 😜
Ps : Perşembe günleri sokak cadde bomboş,tüm esnaflar kepenk indirmiş herkes Vadi'yi izliyor ^^
Ooo 3 yılda neler değişti Elazığda, Perşembeden sonra cuma günü sokakları dolaşırsanız herkeste polat alemdar paltosu siyah tespih ve mafya havasının olduğunu göreceksiniz 😜 Perşembe günleri vadi zamanı sokakta kimseyi göremezsiniz doğrudur 😁
Bende 3 yıl önce yazın Elazığ'daydım birkaç gün güzeldir Elazığ sevdim 😜
Ps : Perşembe günleri sokak cadde bomboş,tüm esnaflar kepenk indirmiş herkes Vadi'yi izliyor ^^
Ooo 3 yılda neler değişti Elazığda, Perşembeden sonra cuma günü sokakları dolaşırsanız herkeste polat alemdar paltosu siyah tespih ve mafya havasının olduğunu göreceksiniz 😜 Perşembe günleri vadi zamanı sokakta kimseyi göremezsiniz doğrudur 😁
Bro askeri lojmanları bilir misin?Gerçi daha küçüktüm o zamanlar.Bir havuz vardı orduevi ile lojmanlar arasında süslü bir havuz.Kaktüs gibi.Dikenlerinden su çıkardı.Karşısında bir bakkal vardı :D
Bende 3 yıl önce yazın Elazığ'daydım birkaç gün güzeldir Elazığ sevdim 😜
Ps : Perşembe günleri sokak cadde bomboş,tüm esnaflar kepenk indirmiş herkes Vadi'yi izliyor ^^
Ooo 3 yılda neler değişti Elazığda, Perşembeden sonra cuma günü sokakları dolaşırsanız herkeste polat alemdar paltosu siyah tespih ve mafya havasının olduğunu göreceksiniz 😜 Perşembe günleri vadi zamanı sokakta kimseyi göremezsiniz doğrudur 😁
Bro askeri lojmanları bilir misin?Gerçi daha küçüktüm o zamanlar.Bir havuz vardı orduevi ile lojmanlar arasında süslü bir havuz.Kaktüs gibi.Dikenlerinden su çıkardı.Karşısında bir bakkal vardı :D
Ben 2 yıldır ızmırdeyım heralde ömrümde yemediğim kadar zeytin yağı yedim ve hastası oldum hafta 1 kere cay bardaqı iç dediler ve "gari" kelimesini sözlüğüme aldım 😁
o biraz iç ege şivesidir :P
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap