Icerige atla
Extraloob

Siz İzmir'limisiniz ?

· 38 Yanıt · 2.8K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
M
Minotoche ⭐ 17y
#21
Bir tek Hilton'un ne zaman yapıldığını hatırlamıyorum :P


Aynen bro. :P


İzmirde kime sorsanız bilmez 😜
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#22
Bende 3 yıl önce yazın Elazığ'daydım birkaç gün güzeldir Elazığ sevdim 😜

Ps : Perşembe günleri sokak cadde bomboş,tüm esnaflar kepenk indirmiş herkes Vadi'yi izliyor ^^
S
Serj ⭐ 18y
#23
Izmir'in neresinde oturuyorsunuz ? ^^
M
#24
Izmir'in neresinde oturuyorsunuz ? ^^

Karşıyaka / Gümüşpala
S
Serj ⭐ 18y
#25
Buca'dayım bende 😜
M
Minotoche ⭐ 17y
#26
bucanın neresinde?
S
Serj ⭐ 18y
#27
bucanın neresinde?


Buca Koop
L
Laistrogon ⭐ 17y
#28
Karşıyaka / Gümüşpala 😘
B
Belarj ⭐ 17y
#29
Ben 2 yıldır ızmırdeyım heralde ömrümde yemediğim kadar zeytin yağı yedim ve hastası oldum hafta 1 kere cay bardaqı iç dediler ve "gari" kelimesini sözlüğüme aldım 😁
[F diye korkma, azız diye çekinme.”[/B]''Bilge Tonyukuk''
M
#30
Karşıyaka / Gümüşpala 😘

😘

Ben 2 yıldır ızmırdeyım heralde ömrümde yemediğim kadar zeytin yağı yedim ve hastası oldum hafta 1 kere cay bardaqı iç dediler ve "gari" kelimesini sözlüğüme aldım 😁

o biraz iç ege şivesidir 😜
G
Gameworld ⭐ 19y
#31
Bende 3 yıl önce yazın Elazığ'daydım birkaç gün güzeldir Elazığ sevdim 😜

Ps : Perşembe günleri sokak cadde bomboş,tüm esnaflar kepenk indirmiş herkes Vadi'yi izliyor ^^

Ooo 3 yılda neler değişti Elazığda, Perşembeden sonra cuma günü sokakları dolaşırsanız herkeste polat alemdar paltosu siyah tespih ve mafya havasının olduğunu göreceksiniz 😜 Perşembe günleri vadi zamanı sokakta kimseyi göremezsiniz doğrudur 😁
I
#32
Bende 3 yıl önce yazın Elazığ'daydım birkaç gün güzeldir Elazığ sevdim 😜

Ps : Perşembe günleri sokak cadde bomboş,tüm esnaflar kepenk indirmiş herkes Vadi'yi izliyor ^^

Ooo 3 yılda neler değişti Elazığda, Perşembeden sonra cuma günü sokakları dolaşırsanız herkeste polat alemdar paltosu siyah tespih ve mafya havasının olduğunu göreceksiniz 😜 Perşembe günleri vadi zamanı sokakta kimseyi göremezsiniz doğrudur 😁

Bro askeri lojmanları bilir misin?Gerçi daha küçüktüm o zamanlar.Bir havuz vardı orduevi ile lojmanlar arasında süslü bir havuz.Kaktüs gibi.Dikenlerinden su çıkardı.Karşısında bir bakkal vardı 😄
M
#33
Bende 3 yıl önce yazın Elazığ'daydım birkaç gün güzeldir Elazığ sevdim 😜

Ps : Perşembe günleri sokak cadde bomboş,tüm esnaflar kepenk indirmiş herkes Vadi'yi izliyor ^^

Ooo 3 yılda neler değişti Elazığda, Perşembeden sonra cuma günü sokakları dolaşırsanız herkeste polat alemdar paltosu siyah tespih ve mafya havasının olduğunu göreceksiniz 😜 Perşembe günleri vadi zamanı sokakta kimseyi göremezsiniz doğrudur 😁

Bro askeri lojmanları bilir misin?Gerçi daha küçüktüm o zamanlar.Bir havuz vardı orduevi ile lojmanlar arasında süslü bir havuz.Kaktüs gibi.Dikenlerinden su çıkardı.Karşısında bir bakkal vardı :D

işte o bakkal artık yok falan zaaa 😈
I
#34
Puhahaha
G
Gameworld ⭐ 19y
#35
Bende 3 yıl önce yazın Elazığ'daydım birkaç gün güzeldir Elazığ sevdim 😜

Ps : Perşembe günleri sokak cadde bomboş,tüm esnaflar kepenk indirmiş herkes Vadi'yi izliyor ^^

Ooo 3 yılda neler değişti Elazığda, Perşembeden sonra cuma günü sokakları dolaşırsanız herkeste polat alemdar paltosu siyah tespih ve mafya havasının olduğunu göreceksiniz 😜 Perşembe günleri vadi zamanı sokakta kimseyi göremezsiniz doğrudur 😁

Bro askeri lojmanları bilir misin?Gerçi daha küçüktüm o zamanlar.Bir havuz vardı orduevi ile lojmanlar arasında süslü bir havuz.Kaktüs gibi.Dikenlerinden su çıkardı.Karşısında bir bakkal vardı :D

Kaktüsü biliyorumda daha bakkalmı kaldı senin zamanınla şimdiki elazığ çok değişti bayaa bir gelişti diyebilirim 🤝
B
BaSoryong ⭐ 18y
#36
Aslen diyarbakırlıyım küçüklüğüm ankara eskişehirde geçti 😊 Sonra buralara geldik bende milasta oturuyorum izmire 2 saat 2-3 ayda 1 gezmeye geldiğim oluyor gecen hafta izmirdeyidim hava sağuktu pek gezemedik ama olsun 😜
B
Belarj ⭐ 17y
#37

Ben 2 yıldır ızmırdeyım heralde ömrümde yemediğim kadar zeytin yağı yedim ve hastası oldum hafta 1 kere cay bardaqı iç dediler ve "gari" kelimesini sözlüğüme aldım 😁

o biraz iç ege şivesidir :P


Ama her ortama uyan bı cumle 😁
[F diye korkma, azız diye çekinme.”[/B]''Bilge Tonyukuk''
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#38
Ulen hepi topu 5-6 gün öyle hava almaya gittim . Havası suyu ayrı bir memleket yahu . Lezzeti hala damağımda ahh ahh 😜 En kısa sürede yeniden gitmeyi düşünüyorum ^^
[ek #12654]

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: