Icerige atla
Extraloob

Sitede Sıkça Sorulan Sorular ve Cevapları

· 58 Yanıt · 14K görüntüleme · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
Y
YAVUZ16 ⭐ 19y
#41
vista kurulu laptopta sro yu nasıl acabilirim??
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#42
vista ile ilgili sitemizde gerekli topicler mevcut onlara bakarsan bir çözüme ulaşırsın Wink
Y
YAVUZ16 ⭐ 19y
#43
bi bulabilsemm.....
M
mertkral ⭐ 18y
#44
- Resim Silinmiş.
B
belirsizzzzz OP ⭐ 19y
#45
eklicem buraya cronos geri döndü Twisted Evil
L
#46
Edit: buldum.........
G
Ghost Spy ⭐ 19y
#47

bu topic global olmayı haketmiş, ellerine sağlık battery mucX

OLLLEYYY Mr. Green grafik sorunu vardı SİTEYE GİREMİYODUM sonunda kurtuldum yihaa geri döndüm özlettim mi ? Mr. Green aha ronin banlanmış Rolling Eyes
CuNDeRs
CuNDeRs ⭐ 19y
#48
paylaşimin için saol güzeL calisma extraokk
.NET
.NET ⭐ 19y
#49

10-Sitede grafikler değişik çıkıyor.neden ?

cevap

- Resim Silinmiş.

Sitede bir sorun yok ama ne yapalım baktık böle bir sorun var.Hemen çaresini düşündük
Çözüm Firefox adlı internet broswerini yüklemek pogramı yükledikten sonra hiç bir sorun kalmayacaktır.
Ayrıca Firefox çok kullanışlı,güvenilir,hızlı bir broswerdir.
Kendim Rapidledim rahatlıkla indirebilirsiniz.


Firefox İndir

_______________________________________________________________________________

Görünüm-Kodlama-Unicode (UTF-8) yaparsan düzelir ama her zaman seçimim Mozilla Firefox o ayrı Wink Very Happy

Ellerine sağlık
[F New]Solo Gitarist
K
kamasutra ⭐ 18y
#50
Tsk cok guzel olmus saol Laughing Laughing Laughing
S
sekil18 ⭐ 19y
#51
abi şifre değiştiremiyom yardım edermisiniz
Violent Arise
#52
Ya ben yapıyorum sürekli URL hatalı diyor :S
N
Nereus ⭐ 17y
#53
Banada oluyodu sağol
Q
Qmer ⭐ 18y
#54
Yönetimden duyurular bölümüne mesaj atamıyorum, bi' çözümü var mı ?

Boş mesaj olmasın, list şu şekilde kullanılıyor:

  • asdf
  • qwer


  • asdf
  • qwer
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#55
Yönetimden duyurular bölümüne mesaj atamıyorum, bi' çözümü var mı ?

Boş mesaj olmasın, list şu şekilde kullanılıyor:

  • asdf
  • qwer


  • asdf
  • qwer



orada yeni mesaj açamazsınız 😉
Q
Qmer ⭐ 18y
#56
Pardon, tamam sorun çözüldü.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: