Windows Vista Home Basic Lisanslı sürüm kullanıyorum. Disk birleştirme açılmıyor... neden?
Sistem araçları>Disk birleştirme ..açılmıyor
· 3 Yanıt · 3.1K görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
hata nedir bir görsel alabilirmiyiz
ortada hata falan yok tıklıyorum açılmıyor. olay bundan ibaret..
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş YapBenzer Konular
>>> Vopt 9.01 - Çok Kaliteli Bir Disk Birleştirme Programı < Formatsız Hard Disk Bölme ve Birleştirme Z-Max 120 CAP | %100 Emek |FGW Sistem|Awaken Sistem|Lig Sistem|Coin Sistem | 30.12.2016 Open Z-Max 120 CAP | %100 Emek |FGW Sistem| Awaken Sistem| Lig Sistem| Coin Sistem | 30.12.2016 Open FavSro | 120 Cap | Pwp Server | Job Sistem | Coin Sistem | Wanted Sistem