Yuvarlak hamurdan ve susamdan yapılan yiyecek.
"simit fakirin kebabıdır" yanında bide peynir olursa
simit
· 7 Yanıt · 1.3K görüntüleme 0 okuyor
7 Yanıt
arkadaşlarımıza acımasızca vurduğumuz çok sevdiğim bir oyun 🤘
simit ayran ortaokul yıllarının vazgeçilmezidir.
Gevrek
ps:Gevrek, peynir ve çay ile sabah kahvaltılarında yaşam bulan, bulduran unlu mamüldür. 🤤
ps:(İzmir)Gevrek=Simit(İstanbul)
ps:Gevrek, peynir ve çay ile sabah kahvaltılarında yaşam bulan, bulduran unlu mamüldür. 🤤
ps:(İzmir)Gevrek=Simit(İstanbul)
N
NighTwaLkeR
⭐ 19y
Yerlisi olduğum İzmir halkının gevrek olarak tabir ettiği,açıklamalara göre 4 dilim ekmeğin besin değerine tekavül eden,aç kalındığında ayran eşliğinde çok güzel giden bir yiyecek türü.
Gemi'ye binerken yanımıza alıpta bir türlü yiyemediğimiz gevrek yiyecektir.
PS:martılara attığımız için yiyemiyoruz. 😆
PS:martılara attığımız için yiyemiyoruz. 😆
S
StickControl
⭐ 19y
kantinimizin sürekli bayat sattığı bir zamanlar çok sevdiğim bu dönem soğuduğum yiyecek :?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap