Icerige atla
Extraloob

Silkroad.exe gönderme hatası yardım edin lütfen

· 9 Replies · 2.8K views
9 Replies
H
HollowDalton OP ⭐ 18y
#2
up
H
HollowDalton OP ⭐ 18y
#3
kimse bilmiyor mu? bu hatayı
H
Heisenberg ⭐ 19y
#4
Hmm yeni formatladım demişsin...
Gerekli yazılımları kurduğuna eminmisin? Güncel ekran kartı ,directX ,Prio ,Net Framework ^.~
G
gfb_tayfa ⭐ 18y
#5
Hmm yeni formatladım demişsin...
Gerekli yazılımları kurduğuna eminmisin? Güncel ekran kartı ,directX ,Prio ,Net Framework ^.~


+1907 bencede bunları kur bi daha dene olması lazım..
H
HollowDalton OP ⭐ 18y
#6
Sro yu tekrar kurdum bu arada tüm islam aleminin kurban bayramı kutlu olsun
O
ozy67 ⭐ 19y
#7
Driver & gerekli yazılımların kurulduguna dikkat et....
sanırım sorunun eksik yazılımdan kaynaklanıyor....
Mithrandir
Mithrandir ⭐ 19y
#8
YA bendede aynııs oluyor loaderle girmeye çalıştığımda bu hatayı veriyor
Herakross
H
Heisenberg ⭐ 19y
#9
Hmm yeni formatladım demişsin...
Gerekli yazılımları kurduğuna eminmisin? Güncel ekran kartı ,directX ,Prio ,Net Framework ^.~

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: