
http://img230.imageshack.us/my.php?image=adsznd5.png
Pc mi dün formatladım Hotan a ışınladıgımdan beri giremiyorum yardım edermisiniz.

Hmm yeni formatladım demişsin...
Gerekli yazılımları kurduğuna eminmisin? Güncel ekran kartı ,directX ,Prio ,Net Framework ^.~
HerakrossHmm yeni formatladım demişsin...
Gerekli yazılımları kurduğuna eminmisin? Güncel ekran kartı ,directX ,Prio ,Net Framework ^.~
Log in to write a reply.
Log In