silkroada tıklıyorum sonra start geliyo starta basıyorum ondan sonra öyyyleee bekliyo girmiyoooo neden acaba yardım lütfenn
silkroadddddddd sıkıntıııııııı yardımmmmmmm
· 2 Yanıt · 2.7K görüntüleme 0 okuyor
2 Yanıt
DEP'e silkroad launcher ve sro_client.exe yi ekle öyle dene. dep i şuan açklayamıcam ama googldan dep(veri yürütme engelleme) açma veya kapama diye ararsan blursun.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap