Icerige atla
Extraloob

Silkroad Yeni server mi?

· 13 Yanıt · 5.2K görüntüleme
S
Sro_100 OP ⭐ 17y
#1
Test_OBT yeni serverin habercisimi acaba.Kore saatine göre mesai bitince server listeden kalktı.
Dosyalar (1)
13 Yanıt
RanstaMonsta
#2
Vay iyi yakalamışsın 😄 Şu private serverları rahatsız edip yeni bir server açacaklarını düşünüyorum.
S
Sro_100 OP ⭐ 17y
#3
Vay iyi yakalamışsın 😄 Şu private serverları rahatsız edip yeni bir server açacaklarını düşünüyorum.

istermisin old jop sistemli bir server açsınlar ortalık toz duman 😊
RanstaMonsta
#4
istermisin old jop sistemli bir server açsınlar ortalık toz duman :)

Yine aynı yeni sistemde açacaklar bence ama eski sistem açarlarsa EFSANE olur nese:
S
Sro_100 OP ⭐ 17y
#5
Yine aynı yeni sistemde açacaklar bence ama eski sistem açarlarsa EFSANE olur nese:

Bence aynı sistem limitini doldurdular ephesus aeolus ve xianda yeteri kadar limitleri doldu, bu sistemle.eğer aynı sistemle açarlarsa açmadan ölüceğini onlarda biliyor.çünkü ephesus ve aeolus hali ortada xian bir nebze daha iyi durumda.
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#6
Öyle bir server gelirse ölümüne oynanır. Zaten böyle gereksiz face sayfalarını falan kapatmaya çalışana kadar 2-3 tane old sistem server açsa yine bitirecek private'leri ama işte başındakiler sıkıntılı heralde idrak edemiyolar..
EXL | SRO | İŞKOLİK
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#7
Belli oldu pvp serverlarla neden uğraştıkları 😊
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#8
Kaliteli privatelerden db fikir alsınlar ozaman 😄
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#9
2006-2007 dönemleri gibi 80 cap oldschool bir server açsalar keşke,girmek için uğraşsak falan onu bile özledim.
Super
Super ⭐ 13y
#10
2006-2007 dönemleri gibi 80 cap oldschool bir server açsalar keşke,girmek için uğraşsak falan onu bile özledim.



Aynen kodu girip entera bastıktan sonra monitöre bakmayip girmesi için totem yapsak . Bunu yapan tek ben değilimdir heralde 😆
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#11
2006-2007 dönemleri gibi 80 cap oldschool bir server açsalar keşke,girmek için uğraşsak falan onu bile özledim.


hocam ne serverler de oynadık, hani bi oyunu bitirirsin ya bir daha o oyunun zevkini ilk başta ki gibi alamazsın,
aynı öyle olur.. Eskiden gerçekten çok güzeldi hayallerini kurardık bi itemin.
Herşeyi elde ettikten sonra çok zor serverde ilk gün ki aşkla oynayacağımızı zannetmiyorum.
vsroeditor.com
#12
Yine aynı yeni sistemde açacaklar bence ama eski sistem açarlarsa EFSANE olur nese:


Joymax Pvp topic'inde benim dediğim yere geliyoruz beyler, sesimi duydu. 😏
60 Cap'tan açsın old system only ch yardıralım işte.
Her şey old olmalı, gun powder görevini 3 sefer üst üste yaparken ilk görevi yapıp, poşetleri kasaya koymayı istiyorum ben. 🎭
[F 197, 28)]vsroeditor.com | [/COLOR][F Developer & PK2 Editör | Sunucu, Guard, Event Bot, Kurulum, Eğitim vb.
S
Sro_100 OP ⭐ 17y
#13
Tahminlerim doğru çıktı 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: