Test_OBT yeni serverin habercisimi acaba.Kore saatine göre mesai bitince server listeden kalktı.
Silkroad Yeni server mi?
· 13 Yanıt · 5.2K görüntüleme 0 okuyor
13 Yanıt
RanstaMonsta
⭐ 10y
Vay iyi yakalamışsın 😄 Şu private serverları rahatsız edip yeni bir server açacaklarını düşünüyorum.

Vay iyi yakalamışsın 😄 Şu private serverları rahatsız edip yeni bir server açacaklarını düşünüyorum.
istermisin old jop sistemli bir server açsınlar ortalık toz duman 😊
RanstaMonsta
⭐ 10y
istermisin old jop sistemli bir server açsınlar ortalık toz duman :)
Yine aynı yeni sistemde açacaklar bence ama eski sistem açarlarsa EFSANE olur nese:

Yine aynı yeni sistemde açacaklar bence ama eski sistem açarlarsa EFSANE olur nese:
Bence aynı sistem limitini doldurdular ephesus aeolus ve xianda yeteri kadar limitleri doldu, bu sistemle.eğer aynı sistemle açarlarsa açmadan ölüceğini onlarda biliyor.çünkü ephesus ve aeolus hali ortada xian bir nebze daha iyi durumda.
Öyle bir server gelirse ölümüne oynanır. Zaten böyle gereksiz face sayfalarını falan kapatmaya çalışana kadar 2-3 tane old sistem server açsa yine bitirecek private'leri ama işte başındakiler sıkıntılı heralde idrak edemiyolar..
EXL | SRO | İŞKOLİK
Belli oldu pvp serverlarla neden uğraştıkları 😊
Kaliteli privatelerden db fikir alsınlar ozaman 😄

2006-2007 dönemleri gibi 80 cap oldschool bir server açsalar keşke,girmek için uğraşsak falan onu bile özledim.
2006-2007 dönemleri gibi 80 cap oldschool bir server açsalar keşke,girmek için uğraşsak falan onu bile özledim.
Aynen kodu girip entera bastıktan sonra monitöre bakmayip girmesi için totem yapsak . Bunu yapan tek ben değilimdir heralde 😆
2006-2007 dönemleri gibi 80 cap oldschool bir server açsalar keşke,girmek için uğraşsak falan onu bile özledim.
hocam ne serverler de oynadık, hani bi oyunu bitirirsin ya bir daha o oyunun zevkini ilk başta ki gibi alamazsın,
aynı öyle olur.. Eskiden gerçekten çok güzeldi hayallerini kurardık bi itemin.
Herşeyi elde ettikten sonra çok zor serverde ilk gün ki aşkla oynayacağımızı zannetmiyorum.

vsroeditor.com
⭐ 16y
Yine aynı yeni sistemde açacaklar bence ama eski sistem açarlarsa EFSANE olur nese:
Joymax Pvp topic'inde benim dediğim yere geliyoruz beyler, sesimi duydu. 😏
60 Cap'tan açsın old system only ch yardıralım işte.
Her şey old olmalı, gun powder görevini 3 sefer üst üste yaparken ilk görevi yapıp, poşetleri kasaya koymayı istiyorum ben. 🎭
[F 197, 28)]vsroeditor.com | [/COLOR][F Developer & PK2 Editör | Sunucu, Guard, Event Bot, Kurulum, Eğitim vb.Tahminlerim doğru çıktı 😄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap