Icerige atla
Extraloob

Silkroad Tarihinin düşürdüğü en iyi item ( kendı sınıfında )

· 35 Yanıt · 6.5K görüntüleme
H
hiper OP ⭐ 18y
#1
Yalansa yalan deyın beyler statlara bakın 😄

- Resim Silinmiş.
35 Yanıt
Z
Zeratul ⭐ 18y
#2
kendi sınıfında öyle 😜
H
hiper OP ⭐ 18y
#3
evet:D cok genıs bı alan zaten kendı sınıfı:P
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#4
deliymiş 😜
H
hiper OP ⭐ 18y
#5
deliymiş :P


olmamı 😄
Y
Yabuzaa ⭐ 16y
#6
1 lv acc dropların mag ve phy defanslarının her daim %100 oldugunu bilmeyen bi abi 10k plzciler oldugunu sanıyordum 😊
A
Adith ⭐ 18y
#7
Kac bil istiyosun buna ❓ 😁
A
Addicted ⭐ 19y
#8
1 lv acc dropların mag ve phy defanslarının her daim %100 oldugunu bilmeyen bi abi 10k plzciler oldugunu sanıyordum :)

+1905 ^^ 🤘
H
hiper OP ⭐ 18y
#9
1 lv acc dropların mag ve phy defanslarının her daim %100 oldugunu bilmeyen bi abi 10k plzciler oldugunu sanıyordum :)


walla burdakiler yorum yaptıgına gore senın dusundugunden daha fazla kitle ya bunu bılmıyor yada sırf hava atmak-kendılerını bıseymıs gostermek ıcın ortamı bozmuyorlar sen seç 👍
A
#10
aynısı bendede war 😄
D
DaddyCool ⭐ 17y
#11
aynısı bendede war :D



+1
N
Nebula ⭐ 19y
#12
Jangana git yüzükcüden aynını al :))
C
caglar59 ⭐ 18y
#13
Ama şimdi akıl vaaaaaaaar mantık var 😄 bunun %100 hali 0.3 phy ve mag veriyorsa %0 ı kaç verir? 😄 0.00001 mi vericek 😄 heh hiç vermesin daha iyi 😄
F
FaR_CRY ⭐ 17y
#14
:=)
L
LoTuSs ⭐ 16y
#15
ben 1 lwl charı bota koymustum 3 tane aynısından düsmüstü 3 tane takı hepsi %100 😜 cok kolay düsüyo.
Y
Yabuzaa ⭐ 16y
#16
1 lv acc dropların mag ve phy defanslarının her daim %100 oldugunu bilmeyen bi abi 10k plzciler oldugunu sanıyordum :)


walla burdakiler yorum yaptıgına gore senın dusundugunden daha fazla kitle ya bunu bılmıyor yada sırf hava atmak-kendılerını bıseymıs gostermek ıcın ortamı bozmuyorlar sen seç 👍

bu nasıl bir cümledir 😊
yorum yaptıkları bilmedikleri anlamına gelmez.
A
Adith ⭐ 18y
#17
@Hiper
Biz bilmiyoruz,sen kralsin herseyi biliyosun tamam. 😁
H
hiper OP ⭐ 18y
#18
@Adith

Lafı anlamadan bos bos konusuyorsun bende bılmıyordum bılıyorum dedım onlarda yabuzaa gıbı yorum yapmadıgına göre ya eglence ıcın ortamı bozmuyorlar yada bılmıyorlardır dogal demek ıstedım ama sırf bırını bozma cabası - istegi uzerıne kendınızı kucuk duruma dusuruyorsunuz.. yazık 😴
Y
Yabuzaa ⭐ 16y
#19
@Adith

Lafı anlamadan bos bos konusuyorsun bende bılmıyordum bılıyorum dedım onlarda yabuzaa gıbı yorum yapmadıgına göre ya eglence ıcın ortamı bozmuyorlar yada bılmıyorlardır dogal demek ıstedım ama sırf bırını bozma cabası - istegi uzerıne kendınızı kucuk duruma dusuruyorsunuz.. yazık 😴

Çocuk 🎭
afk
A
Adith ⭐ 18y
#20
@Adith

Lafı anlamadan bos bos konusuyorsun bende bılmıyordum bılıyorum dedım onlarda yabuzaa gıbı yorum yapmadıgına göre ya eglence ıcın ortamı bozmuyorlar yada bılmıyorlardır dogal demek ıstedım ama sırf bırını bozma cabası - istegi uzerıne kendınızı kucuk duruma dusuruyorsunuz.. yazık 😴

Çocuk 🎭
afk

😁 summer3:
Ben kacar S4 oyniyim az.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: