Ben oynamayı planlıyorum, bir grup kurmak isteyen arkadaşlar yeşillendirsin
Silkroad Online Yeni Sunucusu "Aelous"
· 56 Yanıt · 98K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
RanstaMonsta
⭐ 10y
Bu servera başladık hayırlısı bakalım.

Bu servera başladık hayırlısı bakalım.
Başarılar 😄.

RanstaMonsta
⭐ 10y
Başarılar 😄.
Sağol müsaitsen buyur gel sen de 😄

Sağol müsaitsen buyur gel sen de :D
Ben de yeni bir servere başladım 😊

RanstaMonsta
⭐ 10y
Ben de yeni bir servere başladım :)
Hee tamam hacım başarılar sana da 😄

abi baştan falsolu bu server madem eskiye dönmek istiyorsun neden 8 saat diyorsun ki direk sil botları bot kullanımı yasak olsun herkes elle 7-24 kasabilicek şekilde yapın oyunda kimse 90 levele ulaşmasın gerek yok biz 50 level adam görünce elimiz ayagımıza dolansın istiyoruz şimdi millet o serverı oynamak için ayda 130 lira veriyor
RanstaMonsta
⭐ 10y
abi baştan falsolu bu server madem eskiye dönmek istiyorsun neden 8 saat diyorsun ki direk sil botları bot kullanımı yasak olsun herkes elle 7-24 kasabilicek şekilde yapın oyunda kimse 90 levele ulaşmasın gerek yok biz 50 level adam görünce elimiz ayagımıza dolansın istiyoruz şimdi millet o serverı oynamak için ayda 130 lira veriyor
Aynen öyle 🤝

s bot coklu çar işaretliyoruz ya
Enable client altında
enable multi client and optinal clientles
işaretli çoklu çar açma
startlıyorum 1 ci client acılıp kapanıyor ana client yani 2 cisi açılacağı zaman görev yöneticisinde takılı kalıyor 47 mb yada kapanıyor 47 mb üstüne çıkmasını engeleyen nedir
ama 3 cü kutucuğu tek işaretlediğim zaman tekli çar açma işareti yaptığımda oyuna giriyor eskisi gibi ama 1 çardan fazla açamıyorum
Enable client altında
enable multi client and optinal clientles
işaretli çoklu çar açma
startlıyorum 1 ci client acılıp kapanıyor ana client yani 2 cisi açılacağı zaman görev yöneticisinde takılı kalıyor 47 mb yada kapanıyor 47 mb üstüne çıkmasını engeleyen nedir
ama 3 cü kutucuğu tek işaretlediğim zaman tekli çar açma işareti yaptığımda oyuna giriyor eskisi gibi ama 1 çardan fazla açamıyorum
s bot coklu çar işaretliyoruz ya
Enable client altında
enable multi client and optinal clientles
işaretli çoklu çar açma
startlıyorum 1 ci client acılıp kapanıyor ana client yani 2 cisi açılacağı zaman görev yöneticisinde takılı kalıyor 47 mb yada kapanıyor 47 mb üstüne çıkmasını engeleyen nedir
ama 3 cü kutucuğu tek işaretlediğim zaman tekli çar açma işareti yaptığımda oyuna giriyor eskisi gibi ama 1 çardan fazla açamıyorum
Joymax'ın uyguladığı bir sistem vip bufunuz yoksa 1 chardan fazla açamazsınız.

RanstaMonsta
⭐ 10y
@RanstaMonsta bi arkadaşım söylemişti yanlışmış demekki 🤔 sağol bilgilendirme için.

Aelous vip bufum olmadan 11 char acıyordum 😄

Aelous vip bufum olmadan 11 char acıyordum :D
Clientless şeklinde?

Clientless şeklinde?
10 tanesi clientless şekilde

clintleste bende açıyorum ama cliente çıkarınca atıyo ekrana çar client bşey gelmiyor hatada vermiyor
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap