Icerige atla
Extraloob

Silkroad Online Yeni Sunucusu "Aelous"

· 56 Yanıt · 98K görüntüleme · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
M
#41
Ben oynamayı planlıyorum, bir grup kurmak isteyen arkadaşlar yeşillendirsin
RanstaMonsta
#42
Bu servera başladık hayırlısı bakalım.
Sparkle
Sparkle OP ⭐ 10y
#43
Bu servera başladık hayırlısı bakalım.

Başarılar 😄.
RanstaMonsta
#44
Başarılar 😄.

Sağol müsaitsen buyur gel sen de 😄
Sparkle
Sparkle OP ⭐ 10y
#45
Sağol müsaitsen buyur gel sen de :D

Ben de yeni bir servere başladım 😊
RanstaMonsta
#46
Ben de yeni bir servere başladım :)

Hee tamam hacım başarılar sana da 😄
K
kage147 ⭐ 10y
#47
abi baştan falsolu bu server madem eskiye dönmek istiyorsun neden 8 saat diyorsun ki direk sil botları bot kullanımı yasak olsun herkes elle 7-24 kasabilicek şekilde yapın oyunda kimse 90 levele ulaşmasın gerek yok biz 50 level adam görünce elimiz ayagımıza dolansın istiyoruz şimdi millet o serverı oynamak için ayda 130 lira veriyor
RanstaMonsta
#48
abi baştan falsolu bu server madem eskiye dönmek istiyorsun neden 8 saat diyorsun ki direk sil botları bot kullanımı yasak olsun herkes elle 7-24 kasabilicek şekilde yapın oyunda kimse 90 levele ulaşmasın gerek yok biz 50 level adam görünce elimiz ayagımıza dolansın istiyoruz şimdi millet o serverı oynamak için ayda 130 lira veriyor

Aynen öyle 🤝
K
kyuza ⭐ 9y
#49
s bot coklu çar işaretliyoruz ya
Enable client altında
enable multi client and optinal clientles
işaretli çoklu çar açma
startlıyorum 1 ci client acılıp kapanıyor ana client yani 2 cisi açılacağı zaman görev yöneticisinde takılı kalıyor 47 mb yada kapanıyor 47 mb üstüne çıkmasını engeleyen nedir
ama 3 cü kutucuğu tek işaretlediğim zaman tekli çar açma işareti yaptığımda oyuna giriyor eskisi gibi ama 1 çardan fazla açamıyorum
Sparkle
Sparkle OP ⭐ 10y
#50
s bot coklu çar işaretliyoruz ya
Enable client altında
enable multi client and optinal clientles
işaretli çoklu çar açma
startlıyorum 1 ci client acılıp kapanıyor ana client yani 2 cisi açılacağı zaman görev yöneticisinde takılı kalıyor 47 mb yada kapanıyor 47 mb üstüne çıkmasını engeleyen nedir
ama 3 cü kutucuğu tek işaretlediğim zaman tekli çar açma işareti yaptığımda oyuna giriyor eskisi gibi ama 1 çardan fazla açamıyorum

Joymax'ın uyguladığı bir sistem vip bufunuz yoksa 1 chardan fazla açamazsınız.
RanstaMonsta
#51
@Sparkle Yanlış bilgi 🙄 Aeolus' ta oynuyorum vip buffum yok iki çar açıyorum.
@kyuza Multiclient ayarlarında sadece "Enable multiclient and optional clientless via local server (DEFAULT)" seçili.
Login Method' u "Automatic login and relogin" kullanıyorum.
Sparkle
Sparkle OP ⭐ 10y
#52
@RanstaMonsta bi arkadaşım söylemişti yanlışmış demekki 🤔 sağol bilgilendirme için.
Hurley
Hurley ⭐ 13y
#53
Aelous vip bufum olmadan 11 char acıyordum 😄
Sparkle
Sparkle OP ⭐ 10y
#54
Aelous vip bufum olmadan 11 char acıyordum :D

Clientless şeklinde?
Hurley
Hurley ⭐ 13y
#55
Clientless şeklinde?

10 tanesi clientless şekilde
K
kyuza ⭐ 9y
#56
clintleste bende açıyorum ama cliente çıkarınca atıyo ekrana çar client bşey gelmiyor hatada vermiyor

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: