benmi yanlış gördüm ne npc de rare itemler satılıyo 10m den. eğer böyle olursa yılların emeği boşa gitti desene, 4 çarım ful nova set itemleri at çöpe. inşallah öle değildir yada coinsle item aldığımız gibi biraz daha allengirlidir. yoksa bizim novalar 10m etmez.