Sen knighta lag yokmu saniom??Anam agladı o lag yuzunden 70 lwl warirorum var diesde.O lag yuzunden biraktim onu bura geldim buda ayın hmm
silkroad mı lagroad mı?
· 31 Replies · 3.2K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
L
LorD_LeGoLaS
⭐ 19y
bizde bu ttnet..ttnet te de bu altyapı oldukca..bütün online oyunlarda lag olur.. Neutral Neutral
neydi ya bi tane vardi............Flyyfy mi ne?Fly for fune di reklamıda.Onda sahiden HİÇÇÇÇÇ yoktu.
R
rastlantisal
⭐ 19y
Lag sorunu tamamen SRO serverlerine aittir.
Bilgisayarcıyım. Bir çok PC'de ve bağlantı hızı / türünde denemeler yaptım. Ama malesef sonuç olumsuz.
Resmen çıldırmak üzereyim. Aldığım SP ticket elimde patladı lagtan kasamıyorum bile. Daha iyi bir oyun bulursam bırakıcam SRO'yu
Bilgisayarcıyım. Bir çok PC'de ve bağlantı hızı / türünde denemeler yaptım. Ama malesef sonuç olumsuz.
Resmen çıldırmak üzereyim. Aldığım SP ticket elimde patladı lagtan kasamıyorum bile. Daha iyi bir oyun bulursam bırakıcam SRO'yu
5 tane char aciyorum geceleri anca gece kasilabiliyo sroda bitti artik bende yeni bi oyun ariyorum hero online sword of the new world 2moon fln war da bakalim hep duzelcek diye bekliyoruz duzelicek bi tarafi kalmadan dahada kotulestiriyolar yeni server ekliyolar yeni serverlar bile pff
Sadece Sroya kabahat bulmakta yanlış Bizim TTneT daha berbat yabancı ülkedeki adamla pvp yapıorum..yatınca lag diorum adam dalga gecio ve yalan sölediğimi düşünüyor onun icin lagın %40-50 si ttnetten kaynaklanıo die düsünüorum..
L
LorD_LeGoLaS
⭐ 19y
Sadece Sroya kabahat bulmakta yanlış Bizim TTneT daha berbat yabancı ülkedeki adamla pvp yapıorum..yatınca lag diorum adam dalga gecio ve yalan sölediğimi düşünüyor onun icin lagın %40-50 si ttnetten kaynaklanıo die düsünüorum..
evt bende yabancılara soruyorum..burada pek fazla yok nerdeyse hiç yok diyorlar..bence %99 ttnet ten kaynaklanıyor..birde turbo adsl ye geçti aklınca..senin altyapı eski oldukca ne yaparsan yap boş olur..neyse biz kötü yanlarını deil iyi yanlarındanda tat alarak oynamaya çalışalım oyunu..yapacak pek bişey yok.. :?!!! :?!!!
bencede ttnet den kaynaklanıyor almanyadan oynayan turkler var oyunda turkıyeden oyuna gıren herkezde lag oldunda sordum bızde hıc lag yok dıyorlar
valla lagdan sniperlerde farm yapıyorum hunterlere gıttımde bır lag gırıyo resmen oyun geldın tek gordum car olmus yerde yatıyo Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
valla lagdan sniperlerde farm yapıyorum hunterlere gıttımde bır lag gırıyo resmen oyun geldın tek gordum car olmus yerde yatıyo Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
evet bencede ttnetten kaynaklanıyo cogunlukla
abı az lag ıstıyosanız kral bı modemınız olucak
valla benım modem ttnetın verdıgı kablosuz modem
vede harıka gercekten
cok fazla lag olmuyo
sadece cumartesı pazar bırde salı gunlerı ogledensonra Twisted Evil Evil or Very Mad
abı az lag ıstıyosanız kral bı modemınız olucak
valla benım modem ttnetın verdıgı kablosuz modem
vede harıka gercekten
cok fazla lag olmuyo
sadece cumartesı pazar bırde salı gunlerı ogledensonra Twisted Evil Evil or Very Mad
lagroad 4Ever
silkroadcı adam bu soru sorulmazki kardesim silkroad tabiki
Log in to write a reply.
Log In