Icerige atla
Extraloob

Silkroad 2---110lvl Cap in Ksro

· 32 Replies · 5.6K views · Page 2 / 2
Replies
E
EliteTurk ⭐ 18y
#21
Konunun kaynagı neresi link verirsen sevinirim..çünkü bir çok arkadaş merak ediyor.. ☕
C
CaN_KsK ⭐ 19y
#22
Bir wizardın vurduğu abartı damage ı düşürdükten sonra pot sürelerini eşitleyebilir.
E
EliteTurk ⭐ 18y
#23
kaynak ?

Kaynak istiyoruz nerden bulucagız bu bilgilerin Orginal ini ?
C
Crisis OP ⭐ 19y
#24
ya reklama girer diyorum anlamıyomusunuz alla alla 😠 isteyen pm atsın anca öyle yazarım !

ps:Okan abi bi tane sinirli smiley koy su smileyler arasına kendimizi ifade edecek smiley yok 😐 🙄
R
#25
Ksroda zaten şuan ticket durdurma var yani premium ticketini durdurup yarın başlatabilme özelliği. Sağ tıklıyorsun pause gibi birşey yapıyorsun sonra yarın aynı işlemi yaptığından ticket açılıyor 😊
O
Old School ⭐ 19y
#26
HArika oldu bence yeni oyunla girsinler yoğunluk azalır 100 ü bitiren silkroad 2 le girsin :?
R
#27
zaten bu özelliklerden bazıları var mesela banka ve inventory genişletmeyle exp ticket durdurma ksroda şuan aktif durumda banka genişletme sanırım 290 silk gibi bir fiyatdı yanılmıyorsam inventoryde 150 silk gibi bir fiyat http://www.silkroadonline.co.kr den bakabilirsiniz
A
afsdfas ⭐ 18y
#28
Job sistemini geliştereceklerine eski sisteme getiriyorlar... Böyle saçmalık görmedim ben iyice içine etmeye çalışıyor meselek sisteminin... Adam hem Hunter hem thief olabilicek saçmalık!!!
C
Crisis OP ⭐ 19y
#29
Job sistemini geliştereceklerine eski sisteme getiriyorlar... Böyle saçmalık görmedim ben iyice içine etmeye çalışıyor meselek sisteminin... Adam hem Hunter hem thief olabilicek saçmalık!!!

neresi sacma anlamadım.öyle oldugunda daha güzeldi.
A
afsdfas ⭐ 18y
#30
nasıl daha güzeldi adam kervan görüyor thief oluyor thief görüyor hunter oluyor bunun neresi saçma değil hatta şöyle diyeyim neresi zevkli? Kesinlikle şuanki mevcut sistem eskisine göre kat kat daha güzel...
kasaga22
kasaga22 ⭐ 18y
#31
Job sistemini geliştereceklerine eski sisteme getiriyorlar... Böyle saçmalık görmedim ben iyice içine etmeye çalışıyor meselek sisteminin... Adam hem Hunter hem thief olabilicek saçmalık!!!

neresi sacma anlamadım.öyle oldugunda daha güzeldi.

Katılıyorum eskı sıstem daha iyidi ama bu joxmax artık gerilemeye başladı bi uptade yapıcaklar binbir tane bug oluyor salı gunlri çok lag oluyor :!!&%&!

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: