Icerige atla
Extraloob

SilkMind Yardım !!!!!!

· 2 Yanıt · 1.1K görüntüleme
Z
ZeRoCaNo OP ⭐ 18y
#1
Arkadaşlar Oyuna Almıyordu Bende Silkmindi Yukledim FareWork 2.0 Da Yukledim Hersey Tamm Ayarlarıda Yaptım Başla Dedi Oyuna Otomatik Start Dio Ama Oyuna ID Ve Şifre Keni Kendine Yazmıo Ve 5 Saniyede Bi Kod Gelmiyor Neden Olabilir ???????Lütfen Bi CvP
2 Yanıt
B
bejiko ⭐ 19y
#2
o sorun bende de var bende bi yöntem buldum sen oyuna nasıl giriceksen gir id pw ekranı gelince silkmind ı aç baslat yerine ekle yi seç orada bir numara çıkyor onu seç sonraki simgesini seç sonra gelen pencereden giriş şifresi yollanıyoru seçip ekleye bas o kendisi sonra id pw yazıyor ama bazen pw yazmıyor oyundan çıkıp bir kaç kere denemen gerekebilir.

NOT: Bu şekilde oyuna girdiginde bende masaüstüne geçemiyorum sendede yaparsa onun içinde sro_hider ı indir oyunda iken ctrl-alt-deleye yap ve sro client e sag tıkla simge duruma küçült sro_hider programından resize ı seç tıkla.Bitti sandın ama yanılma bunu yapınca oyunu tekrar ekrana almıs oluyorsun ve son hamleye geliyoruz alt-tab la sro_hider ı seç ve space e bas odan sonra ekran ayarladıgın boyu alıcak...

Biraz zahmetli ama işine yarıyacagını umuyorum ben bu şekilde kullanıyorum daha iyi bir yöntemin olursa yaz başka arkadaşlardan faydalansın ?!!!!!!!

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: