Icerige atla
Extraloob

silk.dll hatası

· 7 Yanıt · 8.3K görüntüleme
K
korkmazeok OP ⭐ 19y
#1
arkadaslar sm sürekli bu hatayı veriyor ve oyunu açamıyorum ne yapmam gerekiyor?
7 Yanıt
B
BeBeT0 ⭐ 19y
#2

arkadaslar sm sürekli bu hatayı veriyor ve oyunu açamıyorum ne yapmam gerekiyor?

silk.dll hatası alıyor isen botu aradan bida cıkar
A
apiah ⭐ 19y
#3
acıklayıcı bi şekilde hatanı anlatırsan yardımcı olabilrim kanımca Wink
A
apiah ⭐ 19y
#4


arkadaslar sm sürekli bu hatayı veriyor ve oyunu açamıyorum ne yapmam gerekiyor?

silk.dll hatası alıyor isen botu aradan bida cıkar

arkadaş doğru sölüyor bunu bi dene silk.dll yi sil botun içinden botu tekrar ac öle dene Wink
K
korkmazeok OP ⭐ 19y
#5
silk dll yi sildim yeniden açtım yine olmuyor...
botu yeniden kurup tekrar açtım yine olmad...
the wrong version of silk dll was detected
yazıyor hatanın basında
B
BeBeT0 ⭐ 19y
#6
arkadaşım silk.dll eski sendeki yenisini bul sm için olanından
K
korkmazeok OP ⭐ 19y
#7
nerden bulabilirim?
yeni bot indirdim ama olmadı...

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: