Silk alırsak bide bot kullansak banlanırmıyız şu an yoksa joymax o olaydan sonra bunu yapmazmı bi daha lütfen yardımcı olun bot kullanan varmı hala?
Silk alırsak............
· 8 Yanıt · 1.6K görüntüleme 0 okuyor
8 Yanıt
silk alan banlanmıo die bir sey yok ama bi nebze olsun korursun kendini
Silkini düzenli alıp,ücretli isrobot tbot veyahut güvenilir botlardan kullanırsan ban yemek ihtimalin yok denecek kadar az.
sadece beleş botları kullanan uyeleri banlamaya calışıyorlar arada silk alan paralı bot kullananlarda kaynıo ama zaten joymaxın bunu pek umursadığı soylenemez onlar sadece paralrını almaya bakıolar 1-2 durust uye banlanmış onlara ne
ben bu ay çara 300 sil yükledim mesela bunun 120 silkini harcadım 180 silk var şu an çarda bununlar tavşan alıp bota bıraksam kalan 92 silk banlanmamı engellermi?
bide her ay 50 silk yüklesem düzenli olark yüklemiş sayılırmıyım?
bide her ay 50 silk yüklesem düzenli olark yüklemiş sayılırmıyım?
valla bak sole solim ben 2 ay boyunca bot kullandım premium almadan oncede sonrada kullandım
para lı bot(isro-tbot) bunları kullanıcaksan banlanma riskin az ama sen hiçbişi kullanmasanda bi banlanma riskin vardır herzaman yani ne silk alırsan korunursun nede bot kullanırsan banlanırsın diyebiliriz hersey olabilir
(yinede silk almak insanı korur bi nebze ama beleş bot kullanıosan seni kimse kurtaramaz :D)
para lı bot(isro-tbot) bunları kullanıcaksan banlanma riskin az ama sen hiçbişi kullanmasanda bi banlanma riskin vardır herzaman yani ne silk alırsan korunursun nede bot kullanırsan banlanırsın diyebiliriz hersey olabilir
(yinede silk almak insanı korur bi nebze ama beleş bot kullanıosan seni kimse kurtaramaz :D)
beyler bu kacıncı konu sayamadım bot kullanan ban yermi bilmem silk alan banlanırmı bırakın artık böle seyleri yaw joymax ın yaptıgı tek sey 2-3 haftada 1 kereliğine mahsus rastgele ban yapmak ve bot kullandıklarını öne sürmek oldu.benim arkadaşımın gaia serverinde hiçbirsekilde bot kullanmadan pvpl yaılarak kasılan 74 lvl charı ban yedi ama 3-4 gün sonra tekrar kullanıma acıldı sizce bu neyin göstergesi.suan 90 lvl full farm elinde sun silahları olan bi charınız joymax tarafından banlansa yapacak hiçbirseyiniz yok malesef.bot kullanmıyor bile olsanız bot yüzünden banlandı derler olur biter bu kadar basit birsey.örnekleri coğaltabilirim 700 silkin yüklendiği gün banlanan charlar biliyorum. nese herkesin kendine göre bi mantelitesi var bi çözümü var bence silk almak ban yemeyi önlemez.sadece aza indirger.herkese kolay gelsin
M
Misproject
⭐ 19y
Silkini düzenli alıp,ücretli isrobot tbot veyahut güvenilir botlardan kullanırsan ban yemek ihtimalin yok denecek kadar az.
👍 bnm çar war 31 lvl 0 silk war no banned hala yahu 🤔 bota da kurdum loader le de girdim hala duruyo
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap