Icerige atla
Extraloob

Silahımın durabilysi bitti nasıl kullanılır hale getirebilir

· 34 Yanıt · 4.7K görüntüleme
U
Uprising12 OP ⭐ 15y
#1
lütfen yardım edin 42 lvl sos +4 bowumun altında en fazla %48 falan bi şeyler yazıyo kırmızı yazıyla %48 bitince gitcek silah galiba lütfen yardım edin ne yapmam lazım?
- Resim Silinmiş.
34 Yanıt
I
#2
Şevkini kırmak gibi olmasında 42 lvl sos bowla anca kokoru kesersin 😄 sen lvlini yükseltmeye bak 😉
N
#3
Şevkini kırmak gibi olmasında 42 lvl sos bowla anca kokoru kesersin 😄 sen lvlini yükseltmeye bak ;)

Zaten oda sana kesebilceği yaratıkları sormuştu 🍿
U
Uprising12 OP ⭐ 15y
#4
ya leveli zaten 1 haftada 40 lv yaptım sos bow elimde güzel duruyo hem sos +4 42 lv 49 lv silahı gibi oluyo eventlerde falan çok işe yarar ya nasıl kullanabilir hale getircem lütfen yardım
U
Uprising12 OP ⭐ 15y
#5
yabide 32 lv silahıyla şuan ujugi (49 lv) bile kesebiliyorum onunla penon bile keserim
I
#6
Şevkini kırmak gibi olmasında 42 lvl sos bowla anca kokoru kesersin 😄 sen lvlini yükseltmeye bak ;)

Zaten oda sana kesebilceği yaratıkları sormuştu 🍿

En azından cevap vermişim senin gibi başkasına laf yetiştireceğime fikir vermişim 😉
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#7
Silahın SS'ini atar mısın? ^^
.NET
.NET ⭐ 19y
#8
Durabitysini arttır stone ile başka çaren yok.
Şevkini kırmak gibi olmasında 42 lvl sos bowla anca kokoru kesersin 😄 sen lvlini yükseltmeye bak ;)

Zaten oda sana kesebilceği yaratıkları sormuştu 🍿

En azından cevap vermişim senin gibi başkasına laf yetiştireceğime fikir vermişim ;)

Boş konuşmaktansa susmayı yeğle.
[F New]Solo Gitarist
I
#9
Durabitysini arttır stone ile başka çaren yok.

Boş konuşmaktansa susmayı yeğle.

Lvl ini yükselt demek ne zamandır boş konuşmak oldu. Ayrıca hakaret etmemişim başka bişe yapmamışım sizlere ne oluyor benim yorumlarıma karışıyorsunuz anlamış değilim ? Varsa kurallara aykırı bir durum söyleyin bilelim. Herkes işine baksın lütfen...
.NET
.NET ⭐ 19y
#10
Durabitysini arttır stone ile başka çaren yok.

Boş konuşmaktansa susmayı yeğle.

Lvl ini yükselt demek ne zamandır boş konuşmak oldu. Ayrıca hakaret etmemişim başka bişe yapmamışım sizlere ne oluyor benim yorumlarıma karışıyorsunuz anlamış değilim ? Varsa kurallara aykırı bir durum söyleyin bilelim. Herkes işine baksın lütfen...
Hemen sorunun cevabını vereyim.
1.si
Şevkini kırmak gibi olmasında 42 lvl sos bowla anca kokoru kesersin 😄 sen lvlini yükseltmeye bak ;)

Alakaya maydanoz
2.si
Şevkini kırmak gibi olmasında 42 lvl sos bowla anca kokoru kesersin 😄 sen lvlini yükseltmeye bak ;)

Zaten oda sana kesebilceği yaratıkları sormuştu 🍿

En azından cevap vermişim senin gibi başkasına laf yetiştireceğime fikir vermişim ;)
SIrf tartışmak için laf yetiştirmek için yazılmış bir mesaj.
İyi forumlar.
[F New]Solo Gitarist
I
#11
Alakaya maydanoz dediğin yorumun senin fikrin sadece soru soranın veya benim değil. Arkadaş anlamış ne demek istediğimi ki cevabını bile vermiş. (ya leveli zaten 1 haftada 40 lv yaptım sos bow elimde güzel duruyo hem sos +4 42 lv 49 lv silahı gibi oluyo eventlerde falan çok işe yarar ya nasıl kullanabilir hale getircem lütfen yardım ). Sen anlamamış olabilirsin beni ilgilendirmez.
SIrf tartışmak için laf yetiştirmek için yazılmış bir mesaj. yazmışsın ikinci mesajıma dikkat edersen ben o mesajı durduk yere yazmıyorum senin gibi düşünen başka biri (Zaten oda sana kesebilceği yaratıkları sormuştu 🍿) şeklinde maydonoz olmuş ona yazıyorum.
N
#12
@ioriYagami
Ww sana gereken cevabı vermiş tartışma olmaması için yazmak istemiyorum ama sen hâla uzatıp ısrarla tartışma yaratmaya çalışıyorsun.
U
Uprising12 OP ⭐ 15y
#13
Silahın SS'ini atar mısın? ^^

buyur:
- Resim Silinmiş.
W
Wrestler ⭐ 19y
#14
bnce adam tamir ettirmeyi soruyor 😊 kardesm blacksmithe git tamir et 5k ya 😄
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#15
arkadaşım o silah normal tamir olur npcde ekstra bir şey yapman gerekmiyor^^
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#16
@Uprising12
Silhaçıya gidip Tamir Et butonuna basman yeterli. =p
U
Uprising12 OP ⭐ 15y
#17
ya of sen einstainsin ya madalya verin buna
ya öyle yapmayla olmuyo işte
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#18
ya of sen einstainsin ya madalya verin buna
ya öyle yapmayla olmuyo işte

Doğru bildin ben einstainsin
Soru sormuşsun cevap verdik. Konuşmadan önce git dene bakalım oluyor mu olmuyor mu ?
Bu oyuna Türkçe dil seçeneği geldi o da yaramadı pray:
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#19
ya of sen einstainsin ya madalya verin buna
ya öyle yapmayla olmuyo işte

Laflarına dikkat et. O kırmızı yazı hiçbir zaman geçmez. Durabilty bittiği zaman NPC'ye git tamir ettir.
U
Uprising12 OP ⭐ 15y
#20
olmuyoda söylüyoruz neyse ya saol

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: