Multiclient, Ücretsiz Botlar, Otomatik Giriş ve Çözümleri Bölümü Altında Birçok şikayet Bilgi Konuları Açılıyor.
Bundan Sonra Konu Kirliliği Olmaması İçin Ben Black Rain Burada Sizin Sorunlarınıza Yardımcı Olmaya Çalışacağım...
Lütfen Sorunlarının İçin Konu Açmayınız. Bu Topic Altından Yürütelim Sorunlarınızı
Yapabildiklerimi Görseller İle Yapacağım Yapamadıklarımı Mesajlarla Anlatmaya Çalışacağım
Sıkça Sorulan Sorular, Problemleriniz,İstekleriniz
· 25 Replies · 1.7K views 0 reading
25 Replies
Rumata Loader İle İSro Bot Çalıştırmak !
İlk Yardım Olarak Sık Sorılardan Birisine Değinmek İstedim
- Resim Silinmiş.
Ps: Her Seferinde Olmayacaktır. Programdan Kaynaklanan Bazı Hatalar Vardır...
Agbot ile kullanmak için Port'u 51 mi yapıyorduk?
Agbot ile kullanmak için Port'u 51 mi yapıyorduk?
15778 yapacaksın
Redirect IP sabit?
Redirect IP sabit?
evet
Teşekkür ederim.
Bide İSro Bot Seçeneğini Kaldıracaksın 😊 ^^ 😆 😉 👍
ya ben euro çarlar için weapon değiştirici arıyordum fakat bulamadım sanırım 😄.
stheat bot silah değiştirmiyor buff için felan bi zahmet yardımcı olurmusunuz ?
stheat bot silah değiştirmiyor buff için felan bi zahmet yardımcı olurmusunuz ?
ya ben euro çarlar için weapon değiştirici arıyordum fakat bulamadım sanırım 😄.
stheat bot silah değiştirmiyor buff için felan bi zahmet yardımcı olurmusunuz ?
Araştırmaya başladım. En yakın sürede Cevap yazarım 😉
Yeni Versiyonunu Bulamıyorum Biraz Daha sabret 👍
ya ben euro çarlar için weapon değiştirici arıyordum fakat bulamadım sanırım 😄.
stheat bot silah değiştirmiyor buff için felan bi zahmet yardımcı olurmusunuz ?
Bulamıyorum Hiçbir Yerde Ya 😊 Daha Çıkmamış Herhalde...
Bir Problemi Olan Varsa Buradan Yazabilir Topic Kirliliğine Gerenk Yok... 😊 😘 😘 🍺 🍺 🍺 ☕
D
D4_Thieves
⭐ 19y
1.150 Manuel Pach lazım Acill Lütfenn 😞 oyuna giremiyorum yeni yükledim underonging veriyor
D
D4_Thieves
⭐ 19y
Tşklerrrrrrrrrrrrr allah razı olsun kardeşim...
Tşklerrrrrrrrrrrrr allah razı olsun kardeşim...
Ne Demek Bu Topici Açtıysak İlgilenmeyi Bilmeliyiz 😉 😜 😆
Tşklerrrrrrrrrrrrr allah razı olsun kardeşim...
Ne Demek Bu Topici Açtıysak İlgilenmeyi Bilmeliyiz 😉 😜 😆
teşekkürler 😄 ama benim programı bulamamışsın 😄 😄
Tşklerrrrrrrrrrrrr allah razı olsun kardeşim...
Ne Demek Bu Topici Açtıysak İlgilenmeyi Bilmeliyiz 😉 😜 😆
teşekkürler 😄 ama benim programı bulamamışsın 😄 :D
İstediğin Programın Anca L2 sini Bula bildim Kimse İlgilenmiyo Galiba € Çarlarla K.bakma 😞 😘 😁 😁
D
D4_Thieves
⭐ 19y
~Edited By Wax Whine~
Arkadaşlar sorun hala çözülmedi hala undergoing veriyor 😞 :(:( 😞 😞
Arkadaşlar sorun hala çözülmedi hala undergoing veriyor 😞 :(:( 😞 😞
Arkadaşlar sorun çözülmedi hala undergoing veriyor:( :(:( 😞 :(
Update Yapmasını Beklemen Lazım 😞
Log in to write a reply.
Log In