evet taa önceden çalıştığım bi çalışma o zaman modaydı 😜
- Resim Silinmiş.
Sheva Fenerbahçe'de
· 6 Yanıt · 1.4K görüntüleme 0 okuyor
6 Yanıt
J
JawBreaker
⭐ 18y
😆 😈
O zamanlar modaydı 😊
Kafası biraz küçük olabilirmiş ^^
Ps: Bu Güiza 😜
Ps: Bu Güiza 😜
Doğru diyorsun ama bu böyle style ilk çalışmam 😊
X
X_HeaveN_X
⭐ 16y
Cok kotu degil
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap