internette gezerken bir makele gordum , domain koleksiyonu yapanlarla ilgili okurken bir adamin sirf http://www.god.com icin 350 000 dolar odedegini gordum dikkatimi cekti siteye girdim ciddi ciddi god.com var, hadi satani deneyim dedim http://www.satan.com a girdim baska siteye yonlendirdi beni , simdi dusunmeye basladim niye seytanin yok diye , haksizlik degilmi 🙄 😜
Seytanin internet sitesi olmamasi
· 4 Yanıt · 1.3K görüntüleme 0 okuyor
4 Yanıt
Seytanın sitesi olsaydı ki yok ; Allahın ve Peygamberlerin ve yüz binlerce meleğin de sitesi olmak zorunda olmaz mıydı 😎
şeytan sitesiz kalmaz, bkz. redtube, tube8
ahahahah bak işte şeytan sitelerinden bol ne var 😜
EXL | SRO | İŞKOLİK
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap