Icerige atla
Extraloob

Seviyorum bu questleri xD

· 11 Yanıt · 1.2K görüntüleme
C
Cryolite OP ⭐ 19y
#1
dark sandman'lerde elle kasarak quest yapıyordum, gp çıktı, kestim, sonuç bu 😁

11 Yanıt
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#2
novalar çok mu düşüyor yoksa 100+ oyuncu az olduğundan mı çok düşüyor yoksa ileride hiç para etmeyecek bizi mi eğlendiriyorlar bu trio'yu bir türlü çözemedim 😜
C
Constanzia ⭐ 19y
#3
helal sana genç yenı unıonunda basarılar 👍
C
Cynosure ⭐ 19y
#4
tebrikler...
X
Xanthos ⭐ 19y
#5
Tebrikler karyola , başarılarının devamını dilerim
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#6
Tebrikler karyola , başarılarının devamını dilerim



😁 makara: nese:

Ps : walla ben bile her seferinde uydurma birşeyler diyorum adam gibi nick bulmak lazım buna hiç akılda kalıcı değil ve manasız ihihihihiii 😆
C
Cryolite OP ⭐ 19y
#7
Tebrikler karyola , başarılarının devamını dilerim


ahahahahah 😁
R
ridooo28 ⭐ 18y
#8
bence hemen famale yap onu sen kullan 😊
C
Cynosure ⭐ 19y
#9
bencede sen kullan onu novayı
Y
yekta1243 ⭐ 17y
#10
Hayırlı olsun...
C
Cryolite OP ⭐ 19y
#11
bencede sen kullan onu novayı


wizard chara bir tanecik nova taksam ne olur takmasam ne olur, sattım gitti 1b 😁

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: