SelamunAleykum
Sevgililer Günü.. for WT..=)
· 53 Yanıt · 5.8K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
oha makara: makara: makara:
Sanırım artık yüzünü bile hatirlamiyorsun? :D
durun hala gülüyorum makara: makara: diğer postlarınıda okudumda benim için açılan konular falan as:DF:ASDF:ASDf
Temet Nosce
⭐ 17y
oha makara: makara: makara:
Sanırım artık yüzünü bile hatirlamiyorsun? :D
durun hala gülüyorum makara: makara: diğer postlarınıda okudumda benim için açılan konular falan as:DF:ASDF:ASDf
😁
En ilginç hort konusu bu olsa gerek 😊
oha makara: makara: makara:
Sanırım artık yüzünü bile hatirlamiyorsun? :D
😐

hayat ne garip makara:
vay be
Daha neler neler buldumda eskide hepten hort manyağı yapmayayım sizi dedim makara:
olum bak ibreti alem olsun bunları varya sitenin duvarına asın asla böyle mal mal şeyler yapmayın ilerde bakıp bakıp dalga geçiyorsunuz kendinizle makara: makara: makara:
Bu mesaj Windy rumuzlu uyeden alinti yapildi
Güldürdün lan 😁
olum bak ibreti alem olsun bunları varya sitenin duvarına asın asla böyle mal mal şeyler yapmayın ilerde bakıp bakıp dalga geçiyorsunuz kendinizle makara: makara: makara:
Güldürdün lan 😁
Bu mesaj Windy rumuzlu uyeden alinti yapildi
Ne zaman geçti böyle bi konuşma 😄
[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
Woow
Mutluluklar her ikinize de ❤️
Ben de böyle bir hediye istiyorumm sevgilime siteden bahsediyim biraz :P
puahahha noobie seni ama ciddi söyleyeyim benim hatunum buraya gelecek böyle bir topic benim haberim olmadan açacak taparım.com diye site alırım ayaklarına tapan fotomu çeker asarım oraya awwwwwwwww muhteşem bir incelik ve zerafet biz çok bekleriz ww acaba diyorum şöyle bir topic mi açsak ;
sevgililer günü...for WW ihihihii heyecana bakın heleeeeeeeeeeeeeeee 😁 😈 😆 :eliniyerevurarakgülensmilies:
benonataparim.com 🙏
Ne zaman geçti böyle bi konuşma 😄
[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
[F New]Solo Gitarist
kardeşim o günlerde geçtiydi ya okan abiyle aramızda çok iyi hatırlıyorum makara:
@kemalist
bro bak gerçekten yeni nesil ibret alsın böyle hatalar yapmasın makara:
@kemalist
bro bak gerçekten yeni nesil ibret alsın böyle hatalar yapmasın makara:
Ulan pompa ne adamsın be 😁
Special thx to FlexiYanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap